کد خبر: ۶۶۵۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

برقراری مجدد پروازهای مسافری هما به وین+ جزییات

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از تاریخ ۲۵ مردادماه سال جاری، براساس برنامه در روزهای شنبه هر هفته از تهران به فرودگاه وین پرواز می‌کند.
برقراری مجدد پروازهای مسافری هما به وین+ جزییات
آفتاب‌‌نیوز :

با گسترش ویروس کووید ۱۹، بسیاری از پروازهای برنامه‌ای "هما" به مقاصد پروازی از جمله کشور اتریش متوقف شد که این وقفه چند ماهه همچنان ادامه داشت. و به دنبال رفع محدودیت بهداشتی‌های اعمال شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اتریش و صدور مجوز برای شروع مجدد پروازهای "هما" به مقصد وین، از روز ۲۵ مردادماه سال جاری، پرواز برنامه‌ای "هما" از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه وین انجام می‌شود.

این پرواز در روزهای شنبه هر هفته، با پرواز شماره ۷۱۷ در ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه بامداد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه وین به زمین می‌نشیند.

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۱۶ در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه وین پرواز می‌کند و در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.

هموطنان برای خرید بلیت این پروازها می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ (دفتر فروش تلفنی "هما") تماس حاصل نمایند.

هم اکنون پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " به مقاصد آمستردام، پاریس، میلان، رم و لندن براساس برنامه پروازی انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین