کد خبر: ۶۶۵۹۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

بازداشت یک نماینده سابق مجلس درخصوص پرونده شکایت میرسلیم از شهرداری دوره قالیباف

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که در ارتباط با شکایت مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس، در پرونده "رشوه ۶۵ میلیارد تومانی" شهرداری تهران در دوره تصدی محمدباقر قالیباف، یک نماینده پیشین مجلس بازداشت شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: گزارشی به قوه واصل شده است و در حال بررسی هستیم.

غلامحسین اسماعیلی افزود: رسیدگی ها شروع شده است و یک نماینده سابق مجلس بازداشت شده است. هنوز ماهیت و جزییات موضوع روشن نشده است. مطمئن باشید در رسیدگی ها آنچه از گزارشات و تخلفات به ما منعکس بشود حتما مورد رسیدگی قرار می گیرد.

بازداشت یک نماینده سابق مجلس درخصوص پرونده شکایت میرسلیم از شهرداری در دوره قالیباف

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس به خبرگزاری برنا گفته بود: وقتی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم رای نمی‌آورد شهردار وقت از اینکه چنین موضوعی رای نیاورده، تشکر می‌کند. موضوع تحقیق و تفحص مسئله‌ای نیست که از انجام شدنش ناراحت و یا از انجام نشدنش خوشحالی صورت گیرد. باید طبق بررسی مشخص شود که چه خدمات شایسته‌ای صورت گرفته است. طبق اسنادی که دارم نشان می‌دهد رایزنی‌هایی پشت پرده صورت گرفته که این تحقیق و تفحص، انجام نشود و رد شود.

در مجلس دهم، طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران مطرح شد اما نمایندگان به آن رای ندادند. پس از رد شدن این طرح، محمدباقر قالیباف در پیامی از نمایندگان تشکر کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
2
تکلیف آن ۱۲ پرونده چه شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
حتما غلطی کرده که از رای نیاوردن آن تشکر کرده والا اگه کارش درست بوده باید از تحقیق و تفحص استقبال میکرده تا کارهای نیکش عیان شود . پس معلومه کاسه ای زیرنیم کاسه است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین