کد خبر: ۶۶۶۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

ابتلای ۲۶ نفر به کرونا در جشن تولد ۳۱ نفره در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برگزاری جشن تولد، عروسی و مجلس ترحیم سبب گسترش بیماری می شود به طوری که در یک جشن تولد ۳۱ نفره ۲۶ نفر به ویروس مبتلا شدند اگر یکسال جشن تولدی گرفته نشود چه اتفاقی می افتد.
ابتلای ۲۶ نفر به کرونا در جشن تولد ۳۱ نفره در مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

 سیدعباس موسوی با اشاره به شهادت ۱۲ نفر از کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران استان، گفت: پزشکان، پرستاران و همه اعضای کادر درمان و بهداشت سرمایه ملی هستند و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی از آن ها محافظت کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی را باید تغییر دهیم، افزود: برگزاری جشن تولد، عروسی و مجلس ترحیم سبب گسترش بیماری می شود به طوری که در یک جشن تولد ۳۱ نفره ۲۶ نفر به ویروس مبتلا شدند اگر یکسال جشن تولدی گرفته نشود چه اتفاقی می افتد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: افراد باید به این مسئله توجه کنند که بخاطر سوگ یک نفر نباید به سوگ ۱۰ها نفر بعد از مراسم بنشینیم.

موسوی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که در حوزه سلامت مدیریت را به سمت سیستم مدیریت فنی ببریم، گفت: یکسری افراد حاشیه هایی ایجاد کردند که ما به این حاشیه ها ورود پیدا نکردیم زیرا به نفع سلامت جامعه نمی بینیم.

وی با بیان اینکه کارشناسان فنی میزان استفاده از دستگاه های بیمارستانی را بررسی می کنند، افزود: در بیمارستان های آمل ۷ دستگاه اکسیژن‌ساز برای ۴ بیمارستان وجود دارد که ۳ دستگاه در ماه های اخیر توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری و راه اندازی شده و اسناد آن نیز موجود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه همه تلاشم این است که دانشگاه وارد مسائل حاشیه ای نشود و من تا روزی که بتوانم عزتمندانه مدیریت کنم در این پست هستم ، افزود: نمایندگان مجلس در این مدت همراهی خوبی داشته اند و راضی نمی شوند که امکانات یک شهرستان را بگیرند و آن شهرستان با مشکل مواجه شود و سلامت کل جامعه به خطر بیفتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین