کد خبر: ۶۶۶۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲

باهنر بر اجرایی شدن موضوع شفافیت مالیاتی در کشور تاکید کرد

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین بر اجرایی شدن موضوع شفافیت مالیاتی در کشور تاکید کرد و گفت: نمایندگان این دوره خانه ملت بهبود فضای کسب و کار را بطور جدی در کشور پیگیری کنند.
باهنر بر اجرایی شدن موضوع شفافیت مالیاتی در کشور تاکید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا خجسته پور روز سه شنبه در دومین نشست حوزه مجلس جامعه اسلامی مهندسین افزود: در این نشست که با حضور محمدرضا باهنر دبیرکل و نمایندگان مجلس عضو شورای مرکزی این تشکل برگزار شد، محمدرضا باهنر به تبیین فرصت ها و سختی های پیش روی نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی پرداخت.

خجسته پور اظهار داشت: رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تمرکز نمایندگان مجلس را بر حل مشکلات اساسی کشور بخصوص در حوزه اقتصادی خواستار شد و افزود لازم است نمایندگان مجلس فارغ از موضوعات جناحی و منطقه‌ای با دیدگاه کلان مسائل اساسی کشور را احصا و درصدد حل آن برآیند.

وی خاطر نشان کرد: محمد رضا باهنر در این جلسه گفت که ما به اندازه کافی قانون برای حل مسائل داریم اما متاسفانه در حوزه اجرا با مشکلاتی دست به گریبان هستیم که این مشکلات بعضا به نگاه های ما برحل مسائل بصورت کوتاه مدت و ترجیح موضوعات منطقه ای و منافع کوتاه مدت مردم بر مصالح بلندمدت کشور برمی‌گردد.

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پرهیز از بزرگ شدن دولت و عدم افزایش هزینه های دولت را دو باید اساسی در پیش روی نمایندگان مجلس دانست و افزود درخواست من از نمایندگان محترم ملت بخصوص نمایندگان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین این است که اولا موضوع راه اندازی دولت الکترونیک را بطور جدی پیگیری کنند چرا که در این مسیر هم نظام سود می برد و هم مردم سود می برند.

خجسته پور خاطر نشان کرد: باهنر در این جلسه تاکید کرد درخواست دوم من پیگیری اجرایی شدن موضوع شفافیت مالیاتی در کشور است و سومین انتظاری که از نمایندگان این دوره خانه ملت دارم پیگیری بهبود فضای کسب و کار بطور جدی در کشور است.

وی اظهار داشت: باهنر تاکید کرد مدعی هستم اگر ۱۰ نماینده موثر مجلس بخصوص همین نمایندگان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین دنباله بهبود فضای کسب و کار را بگیرند می توانیم با کمترین هزینه رتبه ایران را در شاخص‌های بهبود کسب و کار ۴۰ تا ۵۰ پله در دنیا ارتقا دهیم.

خجسته پور گفت: در بخش دیگری از این نشست محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر برگزاری جلسات مستمر باهنر با نمایندگان مجلس عضو این تشکل تاکید کرد.

پورابراهیمی همچنین توضیحاتی درخصوص موضوع شفافیت مالی و مالیات بر مجموع درآمدها ارائه داد.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز در سخنان کوتاهی به موضوع بهبود فضای کسب و کار در کشور و اقدامات قبلی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجالس هشتم تا دهم پرداخت.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه نیز به بیان دیدگاه های خود درخصوص مشکلات پیش روی تولید در کشور پرداخت.

در این دوره شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین برخی از نمایندگان موثر مجلس همچون پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی، ساداتی نژاد رییس کمیسیون کشاورزی، رضایی رییس کمیسیون عمران، علیپور نایب رییس کمیسیون عمران، مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه، کوچکی نژاد عضو کمیسیون بودجه، قادری عضو کمیسیون بودجه و زاهدی رییس سابق کمیسیون آموزش عضو شورای مرکزی این تشکل هستند و محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با حکم باهنر بعنوان رییس حوزه مجلس این حزب منصوب و معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین