کد خبر: ۶۶۶۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

صندلی داوطلبان کنکور ۱۸۰ سانتیمتر از هم فاصله خواهد داشت

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: با هدف جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان، زمان برگزاری آزمون از دو روز به چهار روز افزایش پیدا کرده است.
صندلی داوطلبان کنکور ۱۸۰ سانتیمتر از هم فاصله خواهد داشت
آفتاب‌‌نیوز :

سالار قاسمی اظهار کرد: امسال در مجموع ۴۰ هزار داوطلب البرزی در آزمون سراسری کنکور شرکت می‌کنند که آموزش و پرروش استان از ۲۲ هزار نفر از آنها میزبانی می‌کند.

وی ادامه داد: مابقی داوطلبان در حوزه‌های مجموعه وزارت علوم در استان و دانشگاه خوارزمی، آزمون کنکور می‌دهند.

وی با اشاره به تعداد حوزه‌های امتحانی آموزش و پرورش اضافه کرد: داوطلبان در ۱۷۰ حوزه امتحانی آموزش و پرورش با هم رقابت می‌کنند.

قاسمی تصریح کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه یکم شهریور ماه برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با هدف جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان، زمان برگزاری آزمون از دو روز به چهار روز افزایش پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: تعداد حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری سال ۹۹ در استان به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزایش و آمار داوطلبان در حوزه‌ها کاهش داده شده است.

وی با اشاره به رعایت فاصله اجتماعی در زمان برگزاری آزمون کنکور گفت: صندلی‌های داوطلبان نیز با فاصله ۱۸۰ سانتی متر از هم جاگذاری خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: شهرستان نظرآباد امسال برای اولین بار میزبان کنکور سراسری خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین