کد خبر: ۶۶۷۰۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷

افزیاش آمار بیماران کرونا در قم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر کرونا در قم کم یا تمام نشده و متاسفانه تعداد بیماران در این استان به ۵‌ برابر افزایش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :

سیامک محبی اظهار کرد: با ادامه این روند و با توجه به پیش رو بودن مناسبت های مختلف از جمله برگزاری کنکور سراسری و عزاداری ماه محرم به نظر می رسد در ۴٠ تا ۵٠ روز آینده استان در شرایط مشابه اسفندماه سال قبل قرار خواهد گرفت و مدافعان سلامت نیز روزهای سختی را در پیش دارند.

محبی گفت: باید همکاری خود را با مدافعان سلامت افزایش دهیم تا بتوانیم هرچه سریع تر کرونا را شکست دهیم.

افزیاش آمار بیماران کرونا در قم ۵ برابر شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم‌ تاکید کرد: شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین