کد خبر: ۶۶۷۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مجموع جان باختگان کرونا در ایارن به ۱۹ هزار و ۸۰۴ نفر رسید

آمار کرونا در ایران، ۲۸ مرداد ۹۹/ شناسایی ۲۲۴۷ بیمار و ۱۶۵ فوتی جدید

استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۴۷ هزار و ۸۳۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۶۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۹۷۲ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۸ مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۶ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۷ هزار و ۸۳۵ رسید.

آمار کرونا در ایران، ۲۸ مرداد ۹۹/ شناسایی ۲۲۴۷ بیمار و ۱۶۵ فوتی جدید

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری تاکنون به ۱۹ هزار و ۹۷۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۰۰ هزار و ۸۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۸۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون دو میلیون و ۹۱۴ هزار و ۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
اسیر
|
United States of America
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
این وزیر آموزش و‌پرورش روزی سه دفعه اطلاعیه میده هر بار هم‌ یه چیزی ضد حرف ستاد کرونا میگه! ستاد میگه در مناطق قرمز اصلا امکان برگزاری کلاس نیست آموزش و پرورش میگه حتما باید کلاس تشکیل شود!
مردم شدن اسیر یک‌مشت بی فکر!
کتاب و‌دفتر را که نمیشه الکل بزنی یا با وایتکس ضدعفونی کنی!
سرویسهای بهداشتی مدارس همینطوریش هم همیشه کثیف بودن چه برسه به حالا!
کلاس ۳۵ نفره کیپ هم همون هفته اول خودشون و خانواده و راننده سرویس و‌معلم بیچاره کرونا میگیرند.
توی این دولت هیچ دو نفری با هم هماهنگ‌ نیستن و حرف خودشان را میزنند.
مردم از جون‌ بچه هاشون سیر نشدن که طبق دستور شماها به خطر بیاندازنش!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین