کد خبر: ۶۶۷۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

قوانین انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کند؟

جمعی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور در شورای نگهبان در خصوص قوانین مرتبط با انتخابات بحث و گفتگو کردند.
قوانین انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

 رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور در شورای نگهبان، در خصوص خلاء‌ها و نقایص قوانین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا با دکتر عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، در این جلسه که تعدادی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان نیز حضور داشتند، اشکالات قوانین انتخاباتی و راهکارهای اصلاح و ارتقای نظام انتخاباتی بحث و تبادل نظر شد.

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در این نشست از عزم جدی نمایندگان مجلس در جهت اصلاح قوانین انتخاباتی سخن گفت و برخی راهکارهای اعضای کمیسیون برای رفع مشکلات قانونی را تبیین کرد.

کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان نیز ضمن استقبال از عزم نمایندگان در اصلاح قوانین انتخاباتی، ارائه راهکار را مبتنی بر چارچوب‌های قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات ضروری خواند و ابراز امیدواری کرد با انجام اصلاحات قوانین انتخاباتی تا حد زیادی از مشکلات موجود در انتخابات سال آتی کاسته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین