کد خبر: ۶۶۷۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷

۶۵ متهم در فردیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته در اجرای طرح های مختلف با تلاش ماموران پلیس، ۶۵ متهم از انواع جرم همراه با اموال در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
۶۵ متهم در فردیس دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه در مصاحبه خبری در محل کلانتری ۱۵ مشکین دشت فردیس افزود: در این عملیات ۶۵ متهم مواد مخدر و انواع جرائم و سرقتها دستگیر و اموال مسروقه کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اظهار داشت: همچنین در این عملیات بیش از ۲ تن سیم مسی سرقتی به همراه تعداد زیادی کابل و تابلو های برق کشف شد.

وی توضیح داد: همچنین تعداد خودروهای سرقتی و موتورسیکلت همراه با سارقان دستگیر شدند.

سردار محمدیان افزود: باند سرقت از منازل که در چند استان مختلف و همچنین بیش از ۱۰ سرقت منزل در شهرستان فردیس به همراه بخشی از اموال سرقت شده بود متلاش شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در حوزه جرائم اینترنتی و فضای مجازی یک نفر دستگیر شد که اقدام به تشویش اذهان عمومی و ارتباط با سایت های معاند سعی در ایجاد ناامنی برای شهروندان می کرد.

محمدیان افزود: باند اسکیمر توسط پلیس فتا شهرستان فردیس شناسایی و دستگیر شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری دادستان فردیس گفت: محفل سارقان که در آنجا احساس آرامش می کردند بر هم زده شد و این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: این طرح ها مکرر و مستمر در این شهرستان ادامه دارد به ویژه در برخورد با ارازل و اوباش که ایجاد ناامنی می کنند با بسیج امکانات و بکارگیری نیروهای یگان ویژه و امداد این افراد دستگیر می شوند.

شهرستان فردیس با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین