کد خبر: ۶۶۷۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

اسرائیل فروش بسته‌های تعطیلات به هتل‌های زنجیره‌ای "رکسوس" در امارات را آغاز می‌کند

خطوط هواپیمایی اسرائیل اعلام کرد، فروش بسته‌های تعطیلات را به هتل‌های زنجیره‌ای "رکسوس" در امارات آغاز می‌کند؛ تازه‌ترین توافقی که در پی توافق عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و امارات امضا شده است.
اسرائیل فروش بسته‌های تعطیلات به هتل‌های زنجیره‌ای
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری رویترز، این توافق نخستین توافق در صنعت گردشگری پس از امضای توافق عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و امارات است؛ توافق عادی‌سازی روابطی که روز پنج‌شنبه اعلام شد و هدف آن ایجاد یک روابط جدید گسترده میان امارات و تل‌آویو است.

گردشگران اسرائیلی تاکنون عمدتا اجازه ورود به امارات را نداشتند اگرچه برخی تجار دو تابعیتی با استفاده از پاسپورت‌های غیراسرائیلی وارد این کشور حوزه خلیج فارس شده‌اند.

خطوط هواپیمایی اسرائیل که همانند یک آژانس مسافرتی در تل‌آویو کار می‌کند، گفت: این بسته‌ها برای چهار هتل رکسوس برای تعطیلات یهودی " سوکُّوت" یا جشن سایه‌بان‌ها در اواسط ماه اکتبر فراهم خواهد شد و برای ارسال آنها از خطوط هواپیمایی ترکیه‌ای استفاده می‌شود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل برای برقراری پروازهای مستقیم بر فراز عربستان سعودی آماده می‌شود.

نیر مازور، معاون رئیس خطوط هواپیمایی اسرائیل گفت: ‌این بسته‌ها ابتدا در دسترس اسرائیلی‌ها با مجوز ورود به امارات قرار می‌گیرند و زمانی که این توافق تکمیل شد، در دسترس تمامی شهروندان قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین