کد خبر: ۶۶۷۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

دستگیری دو خلبان ونزوئلایی با یک جت حامل سلاح در فلوریدا

آمریکا یک جت شخصی عازم ونزوئلا را که حامل ۸۲ سلاح گرم از جمله اسلحه تک ‌تیراندازی و ۶۳ هزار قطار فشنگ بود، متوقف و دو خلبان آن را به قاچاق متهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روزنامه دیلی‌میل، اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا افشا کرد، روز شنبه یک جت شخصی عازم ونزوئلا با بار سلاح و پول نقد که در حال ترک فلوریدای جنوبی بوده را متوقف کرده است.

خلبانان این جت، "آلبرتو پاتینو"، ۳۶ ساله و "گرگوری مندز"، ۴۰ ساله و از اهالی ونزوئلا، به اتهام قاچاق حجم زیادی پول نقد و کالا از آمریکا، دستگیر شدند.

اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا طی یک مطلب مطبوعاتی اعلام کرد، این خلبانان همچنین به مالکیت غیرقانونی سلاح گرم به عنوان افراد بیگانه، متهم شده‌اند.

این بیانیه اظهار کرد که مجموع ۸۲ سلاح گرم، از جمله یک "بارت"، اسلحه تک‌ تیراندازی با کالیبر ۵۰ و ۱۸ مسلسل به علاوه ۶۳ هزار قطار فشنگ در این جت پیدا شده است. صداخفه‌کن و جلیقه ضد گلوله هم در این جت ونزوئلایی بود.

از خلبانان ونزوئلایی همچنین ۲۰ هزار و ۳۱۲ دلار پول نقد و بیش از ۲۶ هزار دلار در قالب چک امضا شده، کشف شد.

بیانیه آمریکا می‌افزاید، به مأموران گمرک این کشور درباره حرکت مشکوک یک هواپیما در فرودگاه فلوریدای جنوبی، اخطار داده شده بود.

پاتینو به مأموران گمرک گفت که او و کمک خلبان همراهش، سلاح‌های همراه خود را، زمانی که به مدت ۳ ماه گذشته آپارتمانی در نزدیکی شهر "کورال اسپرینگ" فلوریدا اجاره کرده بودند، در اینترنت و از عمده‌فروشی‌های فلوریدا خریداری کرده‌اند.

علت خرید این سلاح‌ها مشخص نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین