کد خبر: ۶۶۷۵۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

شانس پیروزی کدام کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیشتر است؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: فردی که نگاه ملی دارد و صاحب ایده و فکر جدید باشد، در انتخابات۱۴۰۰ زمینه رای بیشتری نسبت به چهره‌های شناخته شده اصولگرا یا اصلاح طلب دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

محسن رهامی، با اشاره به اینکه مردم منتظر راهکار‌های عملی و اجرایی برای حل مشکلات کشور از سوی نامزد‌های انتخابات ۱۴۰۰هستند، اظهار کرد: در حال حاضر عمده مردم درگیر مشکلات اقتصادی بوده و شدیداً در مضیقه هستند.

وی ادامه داد: شعار رونق اقتصادی در چهل سال گذشته آنطور که باید محقق نشد. مهاجرت به شهر‌های بزرگ و ایجاد حاشیه نشینی نشانه‌ای است از اینکه امکانات و اشتغال به اندازه کافی در شهر‌های کوچک ایجاد نشده است. به همین دلیل مردم دنبال کسانی هستند که هم تجربه مدیریتی موفق و کافی دارند و هم برنامه عملیاتی برای حل مشکلات داشته باشند.

شانس پیروزی کدام کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیشتر است؟

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه کسی در انتخابات۱۴۰۰ موفق می‌شود که توانایی بهبود روابط خارجی را داشته باشد، تصریح کرد: کشور‌هایی مثل کره جنوبی، ویتنام و ژاپن بدون تصحیح روابط بین المللی خود نمی‌توانستند موفق شوند. رییس جمهور بعدی باید نگاه جهانی داشته و دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور باشد. رییس جمهور نباید فقط نگاه به داخل داشته باشد.

رهامی با بیان اینکه رییس‌جمهور بعدی نباید نگاه ایدئولوژیک به مسایل داخلی و خارجی داشته باشد، گفت: برای مدیریت کشور نباید نگاه جناحی وجود داشته باشد. از همه ظرفیت و توان انسانی کشور از جمله زنان و اهل سنت استفاده شود. نداشتن نگاه ایدئولوژیک به این معنا نیست که اصول انقلاب را قبول نداشته باشد بلکه بدین معنا است که برای حل مشکلات کشور و بهبود کیفیت زندگی مردم از همه توان انسانی کشور استفاده کند. چنین فردی باید دنبال توسعه عدالت اجتماعی و توزیع مناسب امکانات کشور باشد و همان نگاهی که به تهران دارد را به کردستان و سیستان هم داشته باشد تا مشکل بی عدالتی در توزیع امکانات کشور حل شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: اگر فردی با چنین مشخصاتی به میدان انتخابات بیاید یعنی نگاه ملی داشته باشد و صاحب ایده و فکر جدید باشند، زمینه رای بیشتری نسبت به چهره‌های شناخته شده اصولگرا یا اصلاح طلب دارد به هر حال شرایط موجود کشور حاصل مدیریت اصولگرا یان و اصلاح طلبان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین