کد خبر: ۶۶۷۶۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷

ذوب آهن ۲ - گل گهر ۳؛ جشن بقای آقا معلم در فولادشهر

گل گهر در یکی از مهمترین بازی های این فصلش در برابر ذوب آهن توانست با نتیجه سه بر دو ذوب آهن را در اصفهان شکست داده و در لیگ برتر بماند.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال گل گهر در یک بازی حساس و پرگل توانست ذوب آهن را فولاد شهر اصفهان شکست داده و یک فصل دیگر در لیگ برتر بماند. البته که این شکست در نهایت منجر به سقوط لوکابوناچیچ و یارانش نشد و آن ها نیز فصل را در رتبه دوازدهم به پایان رساندند تا فصل سخت و پرفراز و نشیبشان پایان خوشی داشته باشد

شرح نیمه اول:

ذوب آهن بازی را خوب شروع کردو توپ و میدان را در اختیار داشت اما گل گهرهرچه از زمان بازی گذشت توانست خودش را پیدا کرده و با بازی فرصت طلبانه اش برتری در این نیمه را از آن خودش کرد. ذوب تا دقیقه 15 بازی توپ را بسیار خوب در زمین به گردش در آورده بود و در زمین گل گهر حضور کامل داشت اما گل گهر با بازیکنان با تجربه اش توانست این فشار را گرفته و با پاس های سریع و در کمترین زمان به دروازه حریف برسد. گل دقیقه 22 امین پورعلی هافبک گل گهر که می تواند یکی از بهترین گل های فصل هم باشد اما تمامی معادلات بازی را تغییر داد. بازی که در آن زمان پایاپای بود شکل دیگری گرفت و ذوب برای جبران نتیجه بی محاباتر حمله کرد و این زمینه را برای گل دوم گل گهر فراهم ساخت. پاس برزای در دقیقه 44 به کمندانی رسید و هافبک سابق پرسپولیس دومین گل فصلش را به در این بازی حساس به ثمر رساند.

ذوب آهن ۲ - گل گهر ۳؛ جشن بقای آقا معلم در فولادشهر

اما ذوب در حالی که در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه گل گهر آورده بود صاحب یک ضربه پنالتی شد. داور مسابقه روح الله شریفی سانتر ارسالی وبرخورد توپ به ابراهیمی را پنالتی تشخیص داد و مارکو بییدوف مهاجم ذوب با آرامش این توپ را تبدیل به گل کرد.

تبلیغات

هر دو تیم به برد نیاز دارند، گل گهر که فعلا سه امتیاز را گرفته در نیمه دوم این شانس را دارد که بتواند در ضدحملات تعداد گل هایش را افزایش بدهد و ذوب با تمام توان می آید تا نتیجه را تغییر بدهد.

هفته سی ام لیگ برتر؛ پنجشنبه: 99/05/30 ؛ ساعت 20:45

استادیوم: فولادشهر/ بدونِ تماشاگر

داور: روح‌الله شریفی/ کمک‌ها: حسن ظهیری و مرتضی یوسف‌شهریاری؛ داور چهارم: عباس راکی/ ناظر: حسین نجاتی

ذوب آهن:

یوسف بهزادی
مهدی محمدنژاد
حمید بوحمدان
قاسم حدادی فر(68 - محمدمشایخ)
احسان پهلوان
وفا هخامنش
فرشاد محمدی مهر
دارکو بییدوف
دانیال اسماعیلی فر(68 - محمدعلی کاظمی)
مسعود ابراهیم زاده
مهدی مهدی پور(46 - رضا رحیمی(57 - محمدرضا عباسی))

مربی: لوکا بوناچیچ

گل گهر:

میلاد فرهانی
سیداحمدموسوی
علیرضا ابراهیمی
مهران گلزاری
بهنام برزای(90 - سجاد عاشوری)
رضامحمودآبادی(75- گادوین منشا )
یونس شاکری(90- مهرداد بایرامی)
میلاد کمندانی(90+5 - مهرداد عبدی)
یوسف وکیا
احمدرضا زنده روح
امین پورعلی

مربی: مجید جلالی

اخطار:

علیرضا ابراهیمی(45+3) امین پورعلی (90+3) از گل گهر

شرح گل:

ذوب آهن صفر-گل گهر 1

در دقیقه 22 بازی امین پورعلی هافبک دفاعی تیم گل گهر یکی از زیباترین گل های فصل و هفته را به ثمر رساند. در این دقیقه و در حالی که گل گهر تازه از فشار ذوب خلاص شده بود امین پورعلی با یک شوت محکم دروازه را باز کرد.

ذوب آهن صفر-گل گهر 2

دقیقه 44: بهنام برزای در پشت محوطه جریمه کمندانی را که به عمق زده بو صاحب توپ کرد، هافبک تکنیکی گل گهر با یک حرکت بدن در عرض و یک ضربه پای چپ دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

ذوب آهن 1- گل گهر 3

حمله بازیکنان گل گهر و نفوذ میلاد کمندانی در پشت محوطه جریمه با پاس این بازیکن به یونس شاکری همراه بود. شاکری با یک دریبل و یک ضربه پای چپ محکم دروازه ذوب را برای سومین بار باز کرد.

ذوب آهن 2-گل گهر 3

در دقیقه 85 بازی روی یک ضربه ایستگاهی، دارکو بییدوف سانتر ایوان مارکوویچ را به تور دروازه گل گهر چسباند تا بازی سه بر دو شود.

لحظات حساس:

دقیقه 10 مهدی مهدی پور توپ را از زمین ذوب آهن با سرعت زیاد به زمین گل گهر آورد و یک پاس عمق برای بییدف فرستاد اما ابراهیمی مدافع گل گهر قبل از اینکه مهاجم ذول بتواند به توپ ضربه بزند توپ را از مقابل پایش زد تا دروازه تیمش بسته بماند.

دقیقه 41: میلاد فراهانی با دو سیو خوب در این زمان دروازه اش را بسته نگه داشت. در این زمان ابتدا یک سانتر خطرناک از سمت چپ توسط حدادی فر را روی شش قدم مشت کرد، فرشاد محمدی مهر توپ برگشتی را به سمت دروازه زد اما فراهانی با یک حرکت سریع و با دست مخالف توپ را از درون دروازه بیرون کشید.

دقیقه 53: نفوذ مارکوویچ از راست و ضربه محکم او با برخورد به دست میلادفراهانی به تیر دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت

دقیقه 54: پاس در عمق به احسان پهلوان را کمک داور آفساید اعلام کرد در حالی که به نظر کمک داور به اشتباه آفساید گرفت چون مهران گلزاری مدافع گل گهر آفساید را پر کرده بود.

دقیقه 88: سانتر محمدرضا عباسی در آستانه ورود به دروازه به تیر دروازه گل گهر خورد و به بیرون رفت

دقیقه 90+4 چند حمله پیاپی روی دروازه گل گهر در هجده قدم با ضربه محکم مارکوویچ همراه بود اما منشا خودش را مقابل توپ قرار داد و توپ به شکم او برخورد کرد. در برگشت شوت محکم عباسی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 90+5 بازهم در یک رفت و برگشت توپ به احسان پهلوان رسید و شوت محکم احسان پهلوان بعد از برخورد به دفاع گل گهر به کرنر رفت.

حاشیه

دقیقه 56: رضا رحیمی بازیکن تیم ذوب آهن روی یک توپ رضا محمودآبادی را زد اما خودش دچار مصدومیت شد و تنها بعد از ده دقیقه زمین بازی را ترک کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین