کد خبر: ۶۶۷۶۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸

گل‌محمدی: جوانمردانه بازی کردیم/ داربی جذابی خواهیم دید

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش به وعده خود مبنی بر بازی جوانمردانه بعد از قهرمانی در لیگ عمل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی پرگل تیمش در آخرین بازی از فصل جاری گفت: گفته بودیم که بعداز قهرمانی جوانمردانه بازی خواهیم کرد و امروز هم همینطور بود و چند فرصت خوب برای گلزنی داشتیم. امروز جای هواداران خالی بود و من قهرمانی را هم به آنها تبریک می‌گویم. ما با ۶٧ امتیاز قهرمان شدیم و عملکرد خوبی داشتیم.

او درباره بازی حساس تیمش با استقلال در جام حذفی نیز اظهار کرد: مهم این است که خوب ریکاوری کنیم. آماده بازی هستیم و بازیکنان در شرایط خوبی هستند. امیدوارم مثل داربی قبل بازی جذاب ارائه دهیم و هواداران هر دو تیم لذت ببرند. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام می‌دهیم. تا دربی وقت داریم.

گل‌محمدی: جوانمردانه بازی کردیم/ داربی جذابی خواهیم دید

سرمربی پرسپولیس همچنین اظهار کرد: به نوبه خودم از همه کسانی که برای پایان لیگ و برگزاری مسابقات زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. مسابقات با تمام فراز و نشیب خود تمام شد. خوشحالم که این مسابقات تمام شد. دیدید که پاک ترین جامعه ما فوتبال بود. با توجه به رسیدگی و تست‌هایی که انجاد شد و محافظتی که صورت گرفت، فکر می‌کنم پاک‌ترین محیط جامعه فراهم شد.

وی با تبریک به هواداران تیمش بابت چهارمین قهرمانی گفت: خوشحالم سه امتیاز را گرفتیم و مقتدرانه قهرمان شدیم. بازی خیلی خوبی هم انجام دادیم. دوست داشتیم سه امتیازهایی که کسب کردیم در حضور هواداران باشد. جای آن ها خالی است و امیدوارم در سال آینده اتفاقات خوبی رخ دهد و در حضور هواداران فوتبال بازی کنیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: علی‌رغم شرایطی که داشتیم، بازیکنانم در چهار بازی باقی مانده بعد از قهرمانی پرتلاش بازی کردیم. امروز بازی رو ‌به جلو و شناوری انجام دادیم. سه گل زدیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. از سایپا هم تشکر می‌کنم و خوشحالم که این تیم هم در لیگ‌برتر باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین