کد خبر: ۶۶۷۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶

وزیر دفاع یمن: دشمن جنگ را شروع کرد و پایان آن را ما تعیین خواهیم کرد

وزیر دفاع دولت صنعا پیروزی‌ها و حماسه‌های قهرمانان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های عزت و کرامت در دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی و استقلال یمن را ستود.
وزیر دفاع یمن: دشمن جنگ را شروع کرد و پایان آن را ما تعیین خواهیم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت شبکه المسیره، سرلشکر العاطفی، وزیر دفاع یمن در جریان بازدید از مقرهای نظامی در محور خب و الشعف در استان الجوف و اطلاع از وضعیت مبارزان در پادگان الخنجر تبریک عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله و مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده کل نیروهای مسلح را به دلیل پیروزی‌ها در جبهه‌های جنگ به آنها ابلاغ کرد.

او تصریح کرد: بعد از دریافت اولین حمله دشمن که جنگی ظالمانه علیه ملت یمن را شروع کرد این جنگ تبدیل به دفاع منفی، سپس دفاع مثبت، دفاع متحرک و نهایتا تبدیل به حمله شد.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد: ما اکنون در مرحله چهارم از عملیات توازن بازدارندگی استراتژیک هستیم و هر چه قدر دشمن تجاوزگری و استکبار خود را بالا برد، غرق در ارتکاب جرایم بیشتر در حق زنان و کودکان شد راهکارهای ما بیشتر و آمادگی ما در بازدارندگی بالا رفت.

این مقام نظامی یمن به ماهیت دستاوردها و موفقیت‌های وزارت دفاع و ریاست ستاد کل ارتش در جریان مراحل گذشته و سال‌های خصومت چه در سطح آماده سازی تمام سلاح‌ها و تجهیزات نظامی یا در زمینه تولیدات جنگی اشاره کرد.

او اضافه کرد: ما در مرحله پیشرفته مراحل آماده‌سازی هماهنگ با تکنولوژی پیشرفته قادر به مقابله با تکنولوژی دشمن و نابودی تاثیرات آن بر نیروهای خود در کوتاه مدت و طولانی مدت هستیم.

سرلشکر العاطفی گفت: دستاوردها در سطح ترسیم صحنه عملیات جمهوری یمن و در چارچوب نبرد ملی استراتژیک برای آزادسازی و استقلال است.

او تصریح کرد: فرمانده انقلاب به ائتلاف دشمن توصیه کرد دست از جنگ و محاصره بردارد و همین طور رئیس شورای عالی سیاسی بیش از یک طرح را ارائه کرد و به ائتلاف درباره انتقال به مرحله دردناک‌تر در صورت ادامه حماقت و خودخواهی هشدار داد.

وزیر دفاع یمن بر آمادگی بالای فرماندهی وزارت دفاع و ریاست ستاد کل ارتش برای مرحله دردناک‌تر با تمام اقتدار و شایستگی تاکید کرد و گفت، کشورهای ائتلاف دشمن جنگ علیه کشور ما را شروع کردند و اگر ادامه یابد ما پایان این جنگ را مشخص خواهیم کرد.

سرهنگ عبدالحکیم عبدالله سریع، فرمانده محور خب نیز از حضور وزیر دفاع در این جبهه و توجه به محافظان میادین پیروزی اراده ملت در آزادی و استقلال تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین