کد خبر: ۶۶۷۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

استراماچونی قبول نکرد به قطر بیاید

سایت استقلال نوشت: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در زمان درخواست ویزا نه قرعه‌کشی جام حذفی انجام شده بود و نه زمان دربی مشخص شده بود.
استراماچونی قبول نکرد به قطر بیاید
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، درباره مطلب نقل شده از او در فضای مجازی در خصوص سفر احمد سعادتمند به اروپا جهت کم کردن مطالبات شفر و استراماچونی گفت: دو ماه قبل در جلسه هیات مدیره مجوز داده شد تا مدیرعامل باشگاه در جهت گرفتن تخفیف در رای‌های اعلام شده در خصوص مطالبات شفر و استراماچونی با این دو مربی وارد مذاکره شود.

وی افزود: در آن زمان درخواست ویزا داده شد اما به خاطر کرونا جواب آن تازه به دست مسئولان باشگاه رسیده و بدیهی است که زمان درخواست ویزا نه قرعه‌کشی جام حذفی انجام شده بود و نه اینکه زمان دربی مشخص شده بود. یعنی همزمانی صدور ویزا و بازی دربی قابل پیش بینی نبود. به هر حال با توجه به اینکه زمان ویزا ۵ روزه بود و استراماچونی قبول نکرد برای مذاکره به قطر بیاید، مدیرعامل استقلال مجبور شد جهت مذاکره به ایتالیا برود که جا دارد از استراماچونی برای پذیرش این مذاکره تشکر نمایم. اگر این سفر انجام نمی‌شد ویزا باطل می‌شد و فرصت مذاکره جهت کم کردن مطالبات این مربی هم از دست می‌رفت.

وی در پایان گفت: برای تیم بزرگ استقلال در بازی پیش رو مقابل پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با برد در این دیدار دل هوادارانش را شاد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین