کد خبر: ۶۶۷۹۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰

ادعای تجاوز جنسی فعال حوزه گردشگری به دختران

گروهی دختر که خود را دانشجو در تهران معرفی کرده‌اند، ک- الف را به فریب و تجاوز محکوم کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

این دختران در فضای توئیتر نوشته‌اند که با رفتن به خانه ک- الف به او مشروبات الکلی آغشته به موادهای بیهوش کننده خورانده شده است سپس برهنه و درحالیکه مورد تجاوز قرار گرفته بودند به هوش آمده‌اند.

توضیحات دانشگاه تهران

در پی انتشار اخباری در خصوص یکی از دانش‌آموختگان این دانشگاه در فضای مجازی، که ظاهراً مرتکب تخلفاتی شده است، اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران اعلام کرد: نامبرده فارغ‌التحصیل سال ۱۳۸۹ مقطع کارشناسی دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی بوده و از تاریخ مذکور، هیچ‌گونه ارتباط آموزشی، پژوهشی و اداری با دانشگاه نداشته و ندارد.

ادعای تجاوز جنسی فعال حوزه گردشگری به دختران

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در خصوص اتهامات وارد شده به نامبرده در فضای مجازی، دانشگاه تهران، ضمن اظهار تأسف و بدون داوری در خصوص موارد اعلام شده، بر این نکته تاکید می‌نماید که بررسی و رسیدگی به این‌گونه موارد، با توجه به فارغ‌التحصیلی فرد، از حیطه اختیارات و اراده دانشگاه خارج است، اما دانشگاه تهران، نهایت همکاری را با مراجع قانونی ذیربط برای بررسی این موضوع انجام خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
7
4
این دختران نگفتند چرا به خانه ی ک-الف رفتند ؟ .... مطمئنا اگر این دو را انجام نمی دادند تجاوزی هم انجام نمی شد پس خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
3
2
کرم از خودشون بوده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین