کد خبر: ۶۶۷۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

ترامپ: با پیروزی بایدن، دموکرات‌ها آمریکا را به آشوب می‌کشند

رئیس جمهوری آمریکا بعد از آنکه از سوی دموکرات‌ها به ارائه رهبری غیرصادقانه و مغشوش متهم شد، واکنش نشان داده و عنوان کرد این نه او بلکه دموکرات‌ها هستند که در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر در آمریکا آشوب به پا خواهند کرد.
ترامپ: با پیروزی بایدن، دموکرات‌ها آمریکا را به آشوب می‌کشند
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی خطاب به فعالان محافظه‌کار تصریح کرد: اگر مخالفان ما پیروز شوند، هیچکس در کشور ما امنیت نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، او ادامه داد: من تنها چیزی هستم که میان رویای آمریکایی و هرج و مرج کامل، دیوانگی و آشوب ایستاده‌ام.

ترامپ گفت، پلیس در شهرهای تحت مدیریت دموکرات‌ها تضعیف شده و به افزایش قتل‌ها در شیکاگو، مینیاپولیس، نیویورک و فیلادلفیا استناد کرد. او از آمریکایی‌ها خواست تا با "مارکسیست‌ها و سوسیالیست‌های چپ رادیکال" مقابله کنند.

رئیس جمهوری آمریکا معترضان در پورتلند را "دیوانه" خطاب کرد. او ادامه داد: بنابراین آینده کشور ما و در حقیقت تمدن ما در سوم نوامبر در معرض تصمیم‌گیری خواهد بود.

ترامپ در سخنرانی خود خطاب به شورای سیاست ملی ۲۰۲۰ در ویرجینیا، کنوانسیون ملی حزب دموکرات را "تاریک‌ترین و خشمگین‌ترین و تیره‌ترین کنوانسیون در تاریخ آمریکا" توصیف کرد.

او بدون ارائه سند و مدرک مجددا این ادعا درباره اینکه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در صورت به تاخیر افتادن اعلام نتایج انتخابات نوامبر تا آخر سال جای رئیس جمهور آمریکا را می‌گیرد، مطرح کرد.

وی افزود: فکر نمی‌کنم شما دو هفته بعد (از انتخابات) نتایج را بدانید. فکر نمی‌کنم آن را چهار هفته بعد از آن هم بدانید. این تئوری وجود دارد که اگر تا آخر سال نتایج را نداشته باشید، نانسی پلوسی دیوانه رئیس جمهور شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین