پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۶۶۸۱۰۴
۲۰:۰۵
۱۳۹۹/۰۶/۰۲

اهدای پلاسمای خون از سوی ربیعی پس از بهبود کرونا

اهدای پلاسمای خون از سوی ربیعی پس از بهبود کرونا
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت، پس از بهبود از ابتلا به کرونا به جمع اهداکنندگان پلاسما پیوست.
۲۰:۰۵
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
به گزارش آفتاب نیوز،

ربیعی سخنگوی دولت پس از اهدای پلاسمای خون خود گفت: البته بنده به خاطر تجربه زیستی که شخصا در ماجرای نیاز فرزندم به فرآورده های خونی داشتم، ضرورت این کار را متوجه هستم و این کار انسانی و خداپسندانه، نجات بخش بسیاری از بیماران خواهد بود.

وی افزود: مشارکت بهبودیافتگان ویروس کووید ۱۹ در مسئله مهم و نجات بخش اهدای پلاسما بر اساس آمارها، رضایت بخش نیست و در خواست می کنم که عزیزان رها شده از درد این ویروس منحوس به شکرانه سلامت مجددشان و برای نجات جان بیماران تازه مبتلا شده، پلاسمای خود را اهدا کنند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha