کد خبر: ۶۶۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
رسانه های ایتالیایی بازتاب دادند

بازگشت احتمالی و حسی استراماچونی به استقلال

رسانه های ایتالیایی به آخرین وضعیت تیم استقلال در روزهای اخیر پرداختند.
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از صعود استقلال به فینال جام حذفی که با برتری برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی به دست آمد، فرهاد مجیدی از سمت خود به عنوان سرمربی استقلال استعفا کرد. توتومرکاتو وب با بیان این خبر نوشت آنچه اطلاعات به ما رسیده است، سفر روسای باشگاه استقلال به ایتالیا برای دیدار با استراماچونی دلیل استعفای فرهاد مجیدی بوده است.

این سایت در بخش دیگری از گزارش خود پیرامون صعود دراماتیک استقلال به فینال جام حذفی نوشت و عنوان کرد: استقلال در حالی که در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دید، به خود آمد و خیلی زود بازی را به تساوی کشاند تا در پنالتی موفق شود ۴ بر یک پرسپولیس را شکست دهد و راهی دیدار نهایی شود و حالا باید در این مرحله به دیدار تراکتور برود.

بازگشت احتمالی و حسی استراماچونی به استقلال

استراماچونی تیم سابق خود را در این هفته ها می بیند؟

سرمربی سابق پس از گذشت تنها ۶ ماه از این باشگاه خداحافظی کرده بود. دلایل؟ دسامبر گذشته قرارداد دو طرف با هم خاتمه یافت. اما اکنون نیز صحبت هایی در مورد بازگشت احتمالی و حسی او به تیم استقلال وجود دارد.

شیخ دیاباته نیز در استقلال خوش درخشیده است. این بازیکن که توانست آقای گل لیگ برتر ایران شود، از دلایل موفقیت استقلال در این فصل بوده است. شاگرد سابق استراماچونی اکنون در اولین فصل حضور خود در استقلال توانسته عنوان آقای گلی را به دست بیاورد و با این تیم به فینال جام حذفی برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین