کد خبر: ۶۶۸۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

توقیف وبسایت سه شرکت ایرانی توسط آمریکا

وزارت دادگستری آمریکا با صدور یک بیانیه اعلام کرد که این کشور وبسایت رسمی سه شرکت ایرانی فعال در حوزه انتقال محموله‌های سوخت به ونزوئلا را توقیف کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

اسپوتنیک نوشت: وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه ای از توقیف وبسایت رسمی سه شرکت ایرانی که گفته می‌شود در انتقال محموله‌های سوخت به کشور ونزوئلا فعال هستند، خبر داد.

در این بیانیه آمده است: «وزارت دادگستری [ایالات متحده] امروز اعلام کرد که وبسایت مورد استفاده سه شرکت ایرانی به نامهای: [شرکت] مبین اینترنشنال (Mobin International)، صحار فیول (Sohar Fuel)، و عمان فیول (Oman Fuel) را توقیف کرده است».

توقیف وبسایت سه شرکت ایرانی توسط آمریکا

بنا به ادعای این بیانیه، سه شرکت مذکور محموله‌های سوخت چند میلیون دلاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ونزوئلا منتقل می‌کنند.

این بیانیه در ادامه اعلام می‌کند که هر سه وبسایت این شرکتها هم اکنون تصویری از پرچم آمریکا را نشان می‌دهند و اینکه دامنه این وبسایتها توقیف شده و تحت کنترل دولت آمریکا قرار دارد.

وزارت دادگستری آمریکا همچنین با صدور بیانیه ای جداگانه اعلام کرد که چهار تبعه ایرانی و اندونزیایی را به ۱۶ فقره جرم در ارتباط با صادرات قطعات هواپیما به ایران متهم کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین