کد خبر: ۶۶۸۸۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

ترامپ هم معترضان را اراذل و اوباش خواند

رئیس جمهور آمریکا معترضانی که در جریان شب آخر کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه کاخ سفید را احاطه کردند به عنوان "اراذل و اوباش" توصیف کرده و گفت، به کار گیری قانون شورش را به جهت اعزام سربازان با هدف فرونشاندن اعتراضات در شهر آمریکا در نظر دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در یک تجمع انتخاباتی خود در منچستر نیو همپشایر به موریل بوزر، به شهردار واشنگتن دی.سی از بابت آنچه که شکست او در به دست گرفتن کنترل اعتراضات در این شهر حمله کرده و گفت: "چیزی که من دوست نداشتم، شما این را دیدید، درست است، وقتی که تمام شد؟"

به گزارش پایگاه هیل، وی افزود: اراذل و اوباش آن بیرون بودند چون شهردار دموکرات واشنگتن دی.سی یک دموکرات دیگری است که به نظم و قانون اعتقادی ندارد. و شما می دانید که ما به واشنگتن دی.سی پول فراوانی برای اداره کردن شهر می دهیم اما آنها کارشان را در اداره این شهر خوب انجام نمی دهند، این شهردار هیچ چیز را اداره نمی کند.

ترامپ هم معترضان را اراذل و اوباش خواند

ترامپ تصریح کرد: این افراد فوق العاده ای که شب قبل از سراسر کشور و از سراسر جهان (به کنوانسیون حزب جمهوریخواه در کاخ سفید) آمدند به هنگام خروج به پست مشتی اراذل و اوباش خوردند. و به یاد داشته باشید که آنها معترضانی با رفتار دوستانه نبودند آنها اراذل و اوباش بودند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه از این خبر داد که مجددا دارد به کارگیری قانون شورش را که به او اختیار اعزام نیروهای نظامی به شهرها برای کنترل اعتراضات و ناآرامی می دهد مدنظر قرار میدهد.

ترامپ خاطر نشان کرد: ما قرار نیست مداخله کنیم تا زمانی که کسانی که شهرها را اداره می کنند از ما دعوت کنند. اینها همه شهرهای تحت کنترل دموکراتها هستند از جمله واشنگتن دی.سی. ما قرار نیست وارد شهرها شویم تا زمانی که شما آن را شورش بخوانید.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: ما قصد داریم نگاهی به آن (قانون شورش) بیندازیم. چون ما قرار نیست بگذاریم این اتفاق برای کسانی که به کاخ سفید می روند تا برای کشورمان جشن بگیرند بیفتد.

او همچنین معترضان را متهم کرد به این که "به دنبال دردسر می گردند" و آنها را "افراد بد" خواند که هیچ ربطی با جورج فلوید ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
رفتار حال حاضر ترامپ مثل رفتار احمدی نژاد است. احمدی نژاد هم میگفت اینا مشتی خس و خاشکند. به تازگی ترامپ تو سخنرانی تبلیغاتیش گفته خدا با من حرف زده و احمدی نژاد هم میگفت هاله ای از نور اطرافم هست. آدم های خود رای ، از خود رازی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین