کد خبر: ۶۶۸۹۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

تهیه گل بهداشتی و آنتی باکتریال ویژه عزاداری عاشورا در لرستان!

مسوول "موکب امام خامنه‌ای" خرم‌آباد گفت: گل بهداشتی بسته بندی ویژه آیین گل مالی در روز عاشورا تهیه شده و درب منازل شهروندان توزیع می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

کریم خورشیدوند روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در راستای برگزاری مراسمات محرم متاسفانه برخی آیین سنتی استان ها از جمله آیین گِل مالی استان لرستان در نظر گرفته نشده است. براساس مصوبات ستاد کرونا و دستورات علوم پزشکی در استان آیین گِل مالی و ساخت حوضچه های گل برگزار نمی شود در همین راستا خادمان موکب امام خامنه‌ای اقدام به تهیه و توزیع گِل آنتی باکتریال کرده اند.

مسئول "موکب امام خامنه‌ای" خرم آباد بیان کرد: موکب امام خامنه ای با همکاری شرکت شمیم گوارا که در زمینه تولید مواد ضد عفونی فعالیت دارد خاک مورد نیاز در فضای کاملا بهداشتی غربالگری و اَلک شده در دستگاه مخصوصی شسته و ضد عفوتی می شود سپس با گلابی که از بهترین گلاب کاشان تهیه شده خوش بو و معطر می شود.

تهیه گل بهداشتی و آنتی باکتریال ویژه آیین‌های عزاداری روز عاشورا در لرستان!

وی اضافه کرد: پس از مخلوط کردن گِل و گلاب گِل رقیق شده در بطری های نیم لیتری بسته بندی و در شهرستان خرم آباد با اولویت مناطق محروم درب منازل توزیع می شود.

خورشیدوند گفت: در مرحله اول ۱۰ هزار بطری گِل رقیق شده تهیه شده است و از کلیه هیئت ها درخواست داریم چنانچه می خواهند از این گِل ها استفاده کنند، با پرداخت کمک هزینه تهیه بطری این گِل آماده شده را در محلات خود توزیع کنند. با توجه به اینکه برای تولید گِل نیاز به نیروی انسانی داریم از هیئت های خرم آباد که قصد تهیه و توزیع گل رقیق شده دارن انتظار داریم نیروی انسانی جهت کمک در اختیار ما قرار بدهند.

وی خاطرنشان کرد: جهت خرید بطری و برچسب علاوه بر اینکه از دستگاههای فرهنگی استان با توجه به وسعت شهر خرم آباد و حجم بالای تهیه گِل رقیق شده انتظار داریم پای کار بیایند و همچنین خیرینی که در سال های گذشته نذر گلاب خوضچه های گل داشته‌اند در خواست میکنیم نذورات گلاب خود را در اختیار موکب امام خامنه ای قرار بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
2
ببین فسفرها رو کجا می سوزونن؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
تو را خدا یکی به اینا فرق ویروس و باکتری بگه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
3
خدایا؛ به بزرگی و کرم خودت، شر خرافات رو از سر این مردم کم کن
آخه با این کارا چه شناختی از امام حسین (ع) پیدا میکنید و چه ثوابی میبرید ؟؟؟!!!!!
هر کاری بدون تعقل حتی در زمینه شرعی، قطعا به بیراهه ختم میشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین