کد خبر: ۶۶۹۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

ادعای عجیب سایت ایتالیایی: استقلال از استراماچونی به دونادونی رسید!/عکس

همزمان با اوج‌گیری شایعات بازگشت «آندره‌آ استراماچونی» به نیمکت استقلال تهران، یک سایت ایتالیایی در خبری از گزینه جایگزین استرا در صورت عدم پذیرش پیشنهاد آبی‌ها پرده برداشت.
ادعای عجیب سایت ایتالیایی: استقلال از استراماچونی به دونادونی رسید!/عکس
آفتاب‌‌نیوز :

آینده «روبرتو دونادونی» بار دیگر می‌تواند خارج از ایتالیا رقم بخورد؛ سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا پس از تجربه نه چندان موفقیت آمیز خود در سوپرلیگ چین به همراه شنزن، احتمال دارد دوباره راهی آسیا شود.

براساس گزارش کالچومرکاتو، «آندره آ استراماچونی» از بازگشت به ایران و هدایت باشگاه استقلال خودداری کرده و ایرانی‌ها حالا به دونادونی روی آورده‌اند.

مقصد بعدی سرمربی اسبق بولونیا و پارما این بار به دست سرمربی اسبق اینترمیلان رقم خواهد خورد.

ادعای عجیب سایت ایتالیایی: استقلال از استراماچونی به دونادونی رسید!/عکس

سرمربی ایتالیایی سابق آبی‌های تهران پس از قطع ناگهانی همکاری خود با تیم ایرانی، بار دیگر با تماس مدیریت باشگاه استقلال و پیشنهاد بازگشت به ایران مواجه شده و این تیم برای متقاعد کردن استراماچونی پیشنهادی جذاب برای سرمربی جوان ایتالیایی ارائه کرده‌اند.

سرمربی اسبق اودینزه و اسپارتا پراگ احتمالا برای پاسخ به این پیشنهاد چند روز فرصت خواهد خواست و در صورت رد پیشنهاد، باشگاه ایرانی آماده ارائه پیشنهاد به دونادونی است.

تجربه خارجی زیاد دونادونی چه به عنوان بازیکن و چه در کسوت سرمربی یکی از دلایل تاثیرگذار در این انتخاب است؛ مرد ایتالیایی در پایان دهه ۹۰ میلادی در لیگ برتر آمریکا بازی کرد و تجربه پوشیدن پیراهن تیم الاتحاد عربستان را نیز دارد.

منبع: دنیای ورزش تورنتو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین