کد خبر: ۶۶۹۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
تبلیغات

فروش انواع روغن صنعتی بهران و گریس نسوز skf

بهران یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های نفتی در ایران بوده و تا به امروز توانسته است تمامی محصولات نفتی و روغنی خود را در بالاترین کیفیت بفروشد.
آفتاب‌‌نیوز :

تمامی محصولات شرکت فیدار اویل کاملا درجه یک و با کیفیت بوده و به صورت کاملا اورجینال می‌باشد و دارای استاندارد جهانی می‌باشد که می‌توانید از اصل بودن مواد مطمئن باشید هم چنین دارای استاندارد‌های زیست محیطی برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف است.

این شرکت تا کنون تلاش کرده با کیفیت‌ترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت‌ها ارائه دهد و در مسیر رضایت مشتریان خود تلاش کرده است.

فروش انواع روغن صنعتی بهران و گریس نسوز skf

حال با ما همراه باشید تا به معرفی برند‌های موجود در فیدار اویل بپردازیم:

شرکت فیدار اویل دارای روغن صنعتی و انواع گریس و گریس نسوز در برند‌های مختلف بهران، توتال و شل است که تمامی این برند‌ها را می‌توانید از سایت یا شبکه‌های اجتماعی ما خرید داری کنید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس گرفته آن‌ها شما را در زمینه‌های مختلف راهنمایی خواهند کرد.

روغن صنعتی بهران:

بهران یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های نفتی در ایران بوده و تا به امروز توانسته است تمامی محصولات نفتی و روغنی خود را در بالاترین کیفیت بفروشد. این روغن صنعتی در دستگاه‌ها و ماشین آلات مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان به: روغن ترانسفورماتور با تعداد دور بالا، روغن کمپرسور، نساجی، چرخ دنده‌ها و خیلی موارد دیگر اشاره کرد این روغن به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب که دارا می‌باشد و هم چنین سازگاری آن با بسیاری از دستگاه‌های صنعتی طرفداران خود را دارد. از مهمترین روغن‌های صنعتی این شرکت می‌توان به: بهران درفش، روغن بهران تراش، بهران بردبار، انواع روغن بهران هیدرولیک مثل روغن بهران هیدرولیک H۴۶، بهران هیدرولیک HFC، روغن بهران هیدرولیک H۶۸ و ... اشاره کرد که روغن هیدرولیک H۶۸ دارای ویژگی ضد زنگ زدگی، ضد اکسایش، خاصیت جداشدگی آب، جدا شوندگی هوا از روغن، عدم ایجاد کف، پایداری مناسب در برابر اکسیداسیون، آب و حرارت می‌باشد این خواص مشخص می‌کند این روغن دارای کیفیتی بسیار مناسب است.

روغن صنعتی توتال: این روغن ساخت کشور فرانسه است و از مهمترین روغن‌های صنعتی در دنیا به محسوب می‌شود که در بسیاری از صنایع مثل خودروسازی، معادن، کشاورزی و ... استفاده می‌شود. این روغن نسبت به روغن بهران قیمت به مراتب بالاتری داشته، ولی نسبت به مدل‌های آمریکایی قیمت مطلوب تری را دارد. فعالیت شرکت Total در کشور ما نزدیک به بیست سال است.

روغن صنعتی شل:

لوگو این شرکت شبیه به یک صدف زرد رنگ بوده در واقع این شرکت به نوعی چند ملیتی محسوب می‌شود، زیرا در سال ۱۹۰۷ میلادی با شرکت رویال داچ ادغام شده و نام آن به شل تغییر کرده است. امروز مقر اصلی شرکت در کشور هلند بوده و موارد کاربرد آن بسیار گسترده است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ از آن استفاده می‌کنند که می‌توان به: روانکاری دستگاه‌های کشاورزی، موتور هواپیما، خودرو، توربین ها، موتور تراش و ... اشاره کرد هم چنین قیمت روغن صنعتی برند شل جزو گران‌ترین روغن‌ها است که به مراتب از کیفیت بالاتری نیز برخورد دارمی باشد.

انواع گریس و گریس نسوز skf در فیدار اویل:

گریس‌ها و گریس‌های نسوز از جمله محصولات صنعتی پر کاربرد و پر طرفدار در بین مشتریان می‌باشند یکی از محصولات با کیفیت در سایت و شرکت ما گریس نسوز skf می‌باشد.

این گریس نسوز ساخت کشور بلژیک می‌باشد که در دما‌های بالا استفاده می‌شود به خصوص در دما ۱۲۰ درجه سانتی گراد کاربرد بالایی دارد در دما‌های پایین هم خاصیت پمپ شوندگی ایجاد می‌کند هم چنین دارای پایداری در برابر اکسیداسیون است و مقاومت در برابر آب هستند

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه روغن صنعتی فیدار اویل تمامی محصولات ما را مشاهده کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید این شرکت تا کنون تلاش کرده با کیفیت‌ترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت‌ها ارائه دهد و در مسیر رضایت مشتریان خود فعالیت کرده است پس با ما در سایت و شبکه‌های اجتماعی فیدار اویل همراه باشید ما بهترین‌ها را برای شما فراهم خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین