کد خبر: ۶۶۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۶ - ۱۱:۲۸
خطاب به مقامات دولت مطرح شد:

تذکر مکرر نمایندگان درباره گرانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تعدادی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز يكشنبه مجلس، به رييس جمهوری و وزرای امور اقتصادی و دارايی، صنايع و معادن و راه و ترابری تذكر كتبی دادند.

به گزارش خبرنگار آفتاب، تذكر كتبی نمايندگان به مسوولان اجرايی كشور را «غلامعلی حداد عادل» رييس مجلس شورای اسلامی قرائت كرد.
«هادی دوست محمدی» نماينده سمنان از رييس جمهوری خواست تا برای تحويل كارت سوخت مربوط به آژانس‌های مسافربری داخل شهری دستورات لازم را صادر كند.

«علی زاد سر» نماينده جيرفت نيز از رييس جمهوری خواست تا دستور آغاز فصل جديد كاوش در مناطق باستانی جيرفت را صادر كرده و مانع از ادامه كار عناصر مساله دار در اين منطقه شود.

زادسر همچنين انتساب افراد باستان شناس از داخل كشور به سرپرستی تيم كاوشگران جيرفت برای كاوش در اين منطقه باستانی را خواستار شد. 

«عشرت شايق» نماينده تبريز ديگر نماينده‌ای بود كه در تذكر به « داود دانش جعفری» وزير امور اقتصادی و داريی، از وی خواست تا گزارشی از نحوه اجرای مصوبه هيات دولت درخصوص بخشودگی جرايم ديركرد وام‌های كشاورزی ارايه كند. 

«محمدرضا ميرتاج الدينی» نماينده تبريز نيز از  «علی اكبر محرابيان» وزير صنايع و معادن خواست تا علل افزايش قيمت انواع خودرو در بازار را اعلام كند.

ميرتاج‌الدينی همچنين بر لزوم بررسی عوامل گرانی و چاره انديشی برای مقابله با رشد بی‌رويه قيمت خودرو تاكيد كرد.

«سيدجلال يحيی‌زاده» نماينده تفت و ميبد و «سيدعباس پاك نژاد» نماينده يزد نيز در تذكر كتبی مشترك به «محمد رحمتی» وزير راه و ترابری بر لزوم مقابله با افزايش ناگهانی قيمت بليت برخی از قطارهای مسافربری تاكيد كردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین