کد خبر: ۶۶۹۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶

اولین اقدام مصطفی ادیب بعد از ماموریت در لبنان

نخست وزیر مکلف لبنان به محض ترک کاخ ریاست جمهوری به دو خیابان مار مخایل و الجمیزه در اطراف بندر بیروت رفت و به نگرانی‌های شهروندان و مطالبات‌شان گوش داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی ادیب، نخست وزیر مکلف لبنان در اولین اقدام خود بعد از مکلف شدن به این ماموریت به جمع شهروندان لبنانی رفت و به آنها گفت که در این رنج عظیم که بر لبنان گذشته در کنار آنهاست.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، او اظهار کرد: هیچ کلامی نمی‌تواند دردی که با مشاهده رنج‌ها و نابودی احساس کردم، بیان کند. تنها اکنون می‌توانم بگویم که با خانواده‌های شهدا، مجروحان، مفقودان و مصیبت دیدگان همدرد هستم.

اولین اقدام مصطفی ادیب بعد از ماموریت در لبنان

ادیب تاکید کرد: آنچه مشاهده می‌کنم انگیزه‌ای برای همه ماست تا در تشکیل دولت و شروع به کار کارگاه‌های بازسازی و کاهش رنج مردم سرعت عمل به خرج دهیم، مضاف بر این‌که گام‌های مطلوبی برای انجام اصلاحات اقتصادی، مالی و اداری برداریم تا دوستان لبنان را برای حمایت از آن و ایستادن در کنارش ترغیب کند.

او در پایان گفت: قلب و ذهنم با مردم بیروت و کل لبنان به خصوص ساکنان مناطق خسارت دیده در انفجار بندر بیروت است و مهمترین دستاورد تحقیقات قضایی برای تعیین مسؤولیت‌ها و مواخذه است.

در کنار این بازدید ادیب امروز در بازدیدی پروتکلی به دیدار نخست وزیران سابق لبنان رفت تا با آنها دیدگاه دولت جدید را بررسی کند.

سعد حریری، نخست وزیر پیشین لبنان بعد از دیدار با ادیب گفت: برای او آرزوی موفقیت و پیروزی در ماموریت تشکیل دولت می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین