کد خبر: ۶۶۹۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
صفر تا صد فولاد در کشور تولید می‌شود

فولاد را عرضه نمی‌کنند تا قیمت کاهش پیدا نکند

 معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه صفر تا صد فولاد در کشور تولید می‌شود، گفت: فولاد را عرضه نمی‌کنند تا قیمت کاهش پیدا نکند.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید عمرانی در گفت وگوی ویژه با خبر ۲۱، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عمده شرکت کنندگان اصلی تولید فولاد دولتی یا وابسته به نهاد عمومی و دولتی هستند چگونه ممکن است بیش از ۵۰ درصد محصولشان را با اینکه در بورس کالا مکلف به عرضه هستند، اما خارج از شبکه عرضه می‌کنند، گفت: مشکل اینجاست که علی رغم این همه مصوباتی که در تنظیم بازار و فشار‌های دستگاه‌های نظارتی وجود دارد، اما به نظر می‌رسد این کار به نوعی مهندسی است.

وی ادامه داد: از صفر تا صد فولاد، در کشور تولید می‌شود و به نظر می‌رسد اگر عزمی وجود داشته باشد این مشکل فردا رفع خواهد شد؛ البته ما در بحث گران فروشی اقداماتی نیز انجام دادیم.

فولاد را عرضه نمی‌کنند تا قیمت کاهش پیدا نکند

معاون قضایی دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر تناقض‌های رفتاری در فروش محصولات و اینکه بورس کالا از مدار طبیعی خود خارج شده است، آیا اقداماتی در این زمینه صورت گرفته یا خیر، تاکید کرد: در حال حاضر بخش اول عملیات ما در تعزیرات شروع شده که نسبت به گران فروشی و عدم عرضه بوده که به نوعی احتکار محسوب می‌شود و چه بسا این‌ها بعضا در حوزه اخلال در نظام اقتصادی است که باید در قوه قضاییه رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین