کد خبر: ۶۶۹۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد

رکودشکنی سفرهای امسال در تعطیلات گذشته+جزییات

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۲۵ درصدی تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات گذشته نسبت به متوسط تردد پنج ماهه گذشته خبر داد و گفت: بیشترین انباشت خودرو در استان‌های گیلان، مازندران، همدان و آذربایجان شرقی بوده است.
رکودشکنی سفرهای امسال در تعطیلات گذشته+جزییات
آفتاب‌‌نیوز :

مژگان جلیلیان اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تحلیل تردد تعطیلات محرم امسال، متوسط تردد بین استانی از چهارم تا نهم شهریور ماه یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۱۶۷ وسیله نقلیه بوده است که نسبت به متوسط تردد پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: البته این میزان تردد، نسبت همین بازه زمانی در ایام عاشورای سال گذشته ۱۲ درصدکاهش یافته است اما بیشینه تردد روزانه بین استانی امسال در روز پنجشنبه ششم شهریور ماه رخ داد که نسبت به روز ۱۶ خرداد ماه که پیش از این بیشترین تردد روزانه را در سال ۱۳۹۹ داشت، ۱۴ درصد افزایش داشته است. البته کمترین میزان تردد بین استانی در بازه مورد بررسی در هشتم شهریور با یک میلیون ۳۷۳ هزار و ۶۶۰ وسیله نقلیه به ثبت رسید.

رکودشکنی سفرهای امسال در تعطیلات گذشته+جزییات

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: بیشینه انباشت در استان‌های گیلان، مازندران، همدان، آذربایجان شرقی و بیشترین تخلیه وسایل نقلیه از استان‌های تهران و البرز بوده است. بیشترین انباشت در استان‌های شمالی در روز جمعه هفتم شهریور بوده که در مازندران بیش از ۱۴۴ هزار دستگاه، گیلان حدود ۱۰۴ هزار دستگاه، همدان بیش از ۷۷ هزار دستگاه و آذربایجان شرقی حدود ۵۵ هزار دستگاه ثبت شده است.

جلیلیان گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته بیشترین وسایل نقلیه استان تهران به ترتیب در استان‌های قم، مازندارن، مرکزی، گیلان، اصفهان مشاهده شده‌اند و بیشترین خودروهای غیربومی مشاهده شده در سطح استان مازندران مربوط به استان‌های تهران و البرز، فارس، خراسان رضوی، گلستان و اصفهان بوده‌اند. همچنین بیشترین خودروهای غیربومی مشاهده شده در سطح استان گیلان مربوط به استان‌های تهران و البرز، مازندران، قزوین، اصفهان و آذربایجان شرقی بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین