کد خبر: ۶۶۹۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

تاکید سلطانی‌فر برای تسریع در روند برگزاری مجمع سرخابی‌ها

جلسه خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برای بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه با هدف هماهنگی و هم‌افزایی در راستای واگذاری سهام به بازار سرمایه برگزار شد.
تاکید سلطانی‌فر برای تسریع در روند برگزاری مجمع سرخابی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود سلطانی‌فر در جلسه خصوصی‌سازی سرخابی‌ها ضرورت سرعت بخشیدن به روند برگزاری مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مورد تاکید قرار داد و این اقدام را برای تسریع در فرایند ورود به بازار سرمایه مهم ارزیابی کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه در جریان آخرین وضعیت فرایند واگذاری قرار گرفت و موارد مختلفی را نیز برای حرکت با برنامه و براساس زمان‌بندی از پیش تعیین شده برای ورود سهام به بازار سرمایه مطرح کرد.

جلسه هماهنگی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در استمرار جلسات هفتگی و برای بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه در آستانه واگذاری سهام به بازار سرمایه، امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، شمس معاون خصوصی‌سازی، مهدی علی‌نژاد، جمشید تقی‌زاده و ژاله فرامرزیان معاونان وزیر ورزش و جوانان و مدیران دو باشگاه برگزار شد.

در این جلسه هم‌چون هفته‌های گذشته، آخرین وضعیت دو باشگاه در راستای واگذاری قانونی مالکیت ورزشگاه‌های متعلق به استقلال و پرسپولیس، صورت وضعیت‌های مالی و دیگر موارد مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

بنا به دستور وزیر ورزش و جوانان، جلسات خصوصی‌سازی این دو باشگاه از ۱۸ فروردین ماه که شورای عالی واگذاری با خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس موافقت کرد، به صورت هفتگی برای سرعت بخشیدن به فرآیند واگذاری سهام این دو باشگاه، با حضور مسعود سلطانی‌فر، معاونان وزیر، مسوولان سازمان خصوصی سازی و مدیران دو باشگاه برگزار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین