کد خبر: ۶۶۹۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

دیدار کوشنر و محمد بن سلمان در ریاض

منابع خبری از دیدار داماد و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا با ولیعهد عربستان خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری عربستان اعلام کرد که جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از دیدار با مقامات امارات در ابوظبی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در ریاض دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری عربستان، دو طرف در این دیدار درباره چشم‌اندازهای صلح در منطقه و ضرورت ازسرگیری مذاکرات میان فلسطینی‌ها و اسرائیل برای دستیابی به یک صلح عادلانه و پایدار رایزنی کردند.

دیدار کوشنر و محمد بن سلمان در ریاض

روز دوشنبه هیاتی اسرائیلی به ریاست مئیر بن شبات، رئیس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و هیاتی آمریکایی به ریاست جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا با همراهی رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید سوار بر اولین پرواز تجاری مستقیم تل‌آویو را به مقصد ابوظبی ترک کردند.

این هیات سه‌شنبه و پس از امضای نخستین پروتکل تفاهم مالی میان رژیم صهیونیستی و امارات ابوظبی را ترک کرد.

در همین حال، عوفیر جندلمن، سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان این سفر گفت: به نخستین سفر تاریخی‌مان به ابوظبی برای آغاز همکاری و ایجاد روابط میان دو طرف پایان می‌دهیم.

وی افزود: چارچوب پیشبرد روابط را وضع کردیم و پیش نویس تفاهمنامه‌ای در زمینه‌های بانکی و مالی را امضا کردیم و اکنون به امضای پیش نویس‌های بیشتر در زمینه‌های گردشگری، تجارت و هواپیمایی چشم دوخته‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین