کد خبر: ۶۶۹۵۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
برگزاری کلاس‌ها با نصف ظرفیت و فاصله‌گذاری اجتماعی

بازگشایی مدارس استان تهران؛ از ۱۵ شهریور

استاندار تهران گفت: از ۱۵ شهریور همه مدارس سطح استان با رعایت شیوه نامه‌های سخت‌گیرانه و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی با اعلام این مطلب افزود: طبق توافق صورت گرفته میان دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، از ۱۵ شهریور ماه همه مدارس سطح استان با رعایت شیوه نامه‌های سخت‌گیرانه و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی می‌شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه برگزاری کلاس‌ها هم به صورت حضوری و هم مجازی است، گفت: کاهش حضور دانش آموزان در مدارس و تعطیلی بوفه‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های حضوری با نیمی از ظرفیت دانش‌آموزان از برنامه‌های برای مدیریت کرونا در مدارس است.

بازگشایی مدارس استان تهران؛ از ۱۵ شهریور

وی با بیان اینکه مدارس مناطق قرمز نیز از هفته آینده دایر خواهند بود، گفت: امکان دارد تغییراتی در وضعیت مناطق ایجاد شود و منطقه‌ای که امروز زرد است فردا قرمز شود و برعکس، بنابر این ما برنامه‌ای که در نظر گرفته‌ایم، فرض را بر این گذاشتیم که تمام مناطق در شرایط قرمز هستند و فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی باید در حد مطلوب و ایده‌آل رعایت شوند.

استاندار تهران بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تمام مدارس استان تهران تاکید کرد و افزود: منظور ما از فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت کلاس‌های درس با نصف ظرفیت است و اگر کلاسی ۲۴ دانش‌آموز دارد، ۱۲ نفر آنها در یک روز و ۱۲ نفر در روز دیگر در مدرسه حاضر شوند و به عبارتی دانش‌آموزان یک روز در میان به مدرسه خواهند رفت.

وی با بیان اینکه نباید آموزش دذر کشور تعطیل شود گفت: سایر تصمیمات ما مبنی بر کم کردن کلاس‌های درس، زنگ‌های تفریح، کاهش ماندگاری دانش‌آموزان در محیط مدرسه، رعایت پروتکل‌ها در تمام محیط‌های مدرسه و تعطیلی بوفه‌های مدارس بوده است که رعایت آن برای تمام مدارس اجباری است.

محسنی بندپی با بیان اینکه هرگونه تصمیم‌گیری مجدد درباره فعالیت مدارس در اختیار ستاد ملی مقابله با کروناست، افزود: اگر شرایط شیوع کرونا باز بدتر شود، ستاد ملی کرونا در خصوص مدارس اعمال تصمیم خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
1
آخه این چه کاریه؟ لجبازی با کی؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
1
هیچکس فرزندش را قربانی تصمیمات احمقانه شما نخواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
1
یعنی چی اگر شرایط شیوع کرونا بدتر شود؟؟ آمار واقعی مردن روزی نزدیک به هزار نفر انسان، به اندازه کافی برای شما جدی نیست؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین