کد خبر: ۶۶۹۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

شانس قهرمانی تراکتور بیشتر از استقلال است/ فرهاد مجیدی لطمه زد

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به احتمال قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفت: فرهاد مجیدی با استعفایی که داد روحیه استقلالی‌ها را در آستانه فینال به هم ریخت.
آفتاب‌‌نیوز :

کاظم محمودی درذ خصوص دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور بین تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز گفت: هر دو تیم توانایی های فنی زیادی را در بازی های قبلی خود به نمایش گذاشتند و استحقاق حضور در فینال را دارند. استقلال و تراکتور سابقه کسب قهرمانی جام حذفی را دارند و می توانند با آرامش بیشتری بازی کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره اینکه شانس کدام تیم برای رسیدن به جام بیشتر است تصریح کرد: فکر می کنم شرایط تراکتور بهتر از استقلال است. با وجود اینکه رضا اسدی محروم و رشید مظاهری نیز به خاطر کار غیر حرفه ای کنار گذاشته شده است باز هم تراکتور مهره های تاکتیکی بهتری دارد.

شانس قهرمانی تراکتور بیشتر از استقلال است/ فرهاد مجیدی لطمه زد

بازیکن پیشین استقلال تهران افزود: رفتار فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم در دادن استعفای ناگهانی خود ضربه بزرگی به روحیه بازیکنان این تیم زد. قطعا شرایط روحی کاروان استقلال خوب نیست و فکر می کنم کفه ترازو به نفع تراکتور است.

محمدی اظهار داشت: استقلال در آسیا هم کار سختی دارد. آنها فرصت بسیار کمی برای حضور قدرتمند در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان

مربی پیشین تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: جای طرفداران هر دو تیم واقعا خالی است و فوتبال بدون تماشاگر نمی چسبد. به هر حال امیدوارم تیمی که لیاقت راهیابی مستقیم به لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا را دارد به قهرمانی برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
این آرزو رو به گور میبری آفتاب
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین