کد خبر: ۶۶۹۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲

گفتگو‌ی وزیران خارجه ایران و پاکستان

وزیران امور خارجه ایران و پاکستان درباره روابط دوجانبه، کمیسیون مشترک همکاری‌های دوکشور، سازمان همکاری شانگ‌های، آخرین تحولات در افغانستان و همچنین کشمیر گفت و گو کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

در گفت وگوی تلفنی روز پنجشنبه محمدجواد ظریف و شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، موضوعات مربوط به روابط دوجانبه، کمیسیون مشترک همکاری‌های دوکشور، سازمان همکاری شانگ‌های، آخرین تحولات در افغانستان و همچنین کشمیر مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت و گوی تلفنی همچنین با ابراز خرسندی از بهبود وزیر امور خارجه پاکستان از بیماری کووید ١٩، در ارتباط با حادثه سیل در ایالت سند پاکستان نیز با دولت و مردم پاکستان ابراز همدردی کرد.

گفتگو‌ی وزیران خارجه ایران و پاکستان

باران‌های سیل آسا در مناطق مختلف پاکستان به ویژه «کراچی» در جنوب این کشور، طی ۷۲ ساعت گذشته دست کم ۹۰ قربانی گرفت و موجب تخریب هزار واحد مسکونی شد.

پیش از این وزیران خارجه ایران و پاکستان - یازدهم اردیبهشت‌ماه امسال_ در گفت و گوی تلفنی درباره آخرین تحولات روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا، تحریم‌ها و آخرین تحولات سیاسی در افغانستان رایزنی و تبادل نظر کرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین