کد خبر: ۶۶۹۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
چهارمین روز سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان؛

بازدید قالیباف از شهرستاهای دشت آزادگان و هویزه/ بیان مشکلات دو شهرستان توسط نماینده مردم در مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در ادامه سفر خود به خوزستان به همراه نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه به‌صورت هوایی از زهکش‌های دو شهرستان بازدید به عمل آورد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف، صبح امروز جمعه ۱۴ شهریورماه در چهارمین روز از سفر خود به استان خوزستان، به همراه نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه به‌صورت هوایی از زهکش‌های دشت آزادگان و هویزه بازدید کرد.

پروژه کانال AMC مقصد بعدی رئیس مجلس شورای اسلامی جهت بازدید میدانی بود و از نزدیک با مشکلات و مراحل اجرایی آن آشنا شد. پروژه کانال AMC نقش ویژه‌ای در آب‌رسانی به زمین‌های کشاورزی دشت آزادگان و هویزه را ایفا خواهد کرد که تصمیمات لازم به جلسه بعدازظهر رئیس مجلس با نمایندگان استان موکول شد.

بازدید قالیباف از شهرستاهای دشت آزادگان و هویزه/ بیان مشکلات دو شهرستان توسط نماینده مردم در مجلس

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، در بازدید هوایی خود به همراه قالیباف، با اشاره به مشکلات و چالش‌های دو شهرستان ازجمله بیکاری و عدم جذب نیروی‌های بومی توسط شرکت‌های نفتی، خواستار اجرای ماده ۴۷ توسط شرکت‌های فوق‌الذکر شد.

ساعدی در ادامه لایروبی زهکش‌ها و شروع فاز دوم طرح مقام معظم رهبری را به‌عنوان راه نجات خانواده‌های محروم دو شهرستان عنوان کرد و گفت: فرسودگی و مشکلات شبکه‌های زیرساختی ازجمله آب فاضلاب، آسفالت کوچه و معابر از دیگر مشکلات دو شهرستان محسوب می‌شود.

وی در پایان به مشکلات کارگران شهرداری دو شهرستان باوجود شش شهر، و حق آلایندگی اشاره کرد و خواستار واریزی مالیات ارزش‌افزوده شرکت‌های نفتی در شهرستان دشت آزادگان و هویزه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین