کد خبر: ۶۶۹۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

مایکل کوهن: ترامپ ممکن است برای تداوم ریاست جمهوری خود یک جنگ را شروع کند

وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که در آستانه انتشار کتاب خاطرات افشاگرانه‌اش انجام داده تاکید کرد، دونالد ترامپ برای باقی ماندن در ریاست جمهوری دست به هر کاری حتی شروع کردن یک جنگ می‌زند.
مایکل کوهن: ترامپ ممکن است برای تداوم ریاست جمهوری خود یک جنگ را شروع کند
آفتاب‌‌نیوز :

مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ در مصاحبه با ان.بی.سی نیوز گفت، معتقد است رئیس سابقش "هر کاری و هر چیزی" انجام خواهد داد تا دوباره در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود "حتی تا این حد که یک جنگ را شروع کند".

کوهن در مصاحبه‌اش با لستر هولت، مجری ان.بی.سی نیوز با این پرسش مواجه شد که آیا فکر می‌کند دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر پیروز شود.

او اظهار کرد: دونالد ترامپ هر کاری و هر چیزی که در دسترسش باشد انجام خواهد داد تا پیروز شود. و من معتقدم این شامل دخل و تصرف در برگه‌های رای هم می‌شود.

کوهن خاطرنشان کرد: من معتقدم او حتی تا این حد ممکن است پیش برود که جنگی را شروع کند تا نگذارد از ریاست جمهوری کنار گذاشته شود. بزرگترین نگرانی من این است که در پایان سال ۲۰۲۰ انتقال قدرت صلح آمیزی در آمریکا وجود نداشته باشد.

کوهن که سالها به عنوان وکیل شخصی برای ترامپ کار کرده سال گذشته میلادی مجازات حبس سه ساله خود را از بابت جرایم مالی و دروغگویی به کنگره آغاز کرد. او در ماه ژوئیه بعد از نگرانی از ریسک ابتلا به کروناویروس در شرایط ناایمن زندان به حبس خانگی منتقل شد.

کوهن اخیرا کتابی از خاطراتش در زمان کار کردن برای ترامپ نوشته با تیتر: "بی وفا، یک کتاب خاطرات". این کتاب روز سه شنبه آینده به بازار عرضه می‌شود.

کاخ سفید در بیانیه‌ای کتاب کوهن را یک "فن فیکشن" (داستان پردازی طرفداران) خوانده و گفت: او به راحتی به دروغگویی رایجش اذعان کرده اما انتظار دارد مردم حالا حرفهای او را باور کنند تا او بتواند از فروش کتاب پول به دست بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
کسی که از سربازی فرار کرده و خودش رو به مریی زده و برای کشورش نجنگیده هیچ جنگی راه نمی اندازه. اگر هم جنگی رخ بده حداقل جنگی که مد نظر آقای کوهن هست نخواهد بود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین