کد خبر: ۶۶۹۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
معاون‌ توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران خبر داد

تداوم افزایش دما در مازندران

معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم افزایش دما همراه با رگبار های پراکنده در اواسط هفته خبر داد.
تداوم افزایش دما در مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

احمد اسدی با اشاره به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، اظهار کرد: وضعیت جوی استان مازندران در روز شنبه ۱۵ شهریور نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات با احتمال بارش خفیف از بعدازظهر با کاهش ابر بوده و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۷ تا ۲۹ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی، بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سلسیوس است.

وی افزود: در روز یک‏شنبه ۱۶ شهریور وضعیت جوی استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۸ تا ۳۰ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سلسیوس است.

معاون ‌توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران، خاطرنشان‌کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، درساعات بعدازظهر افزایش ابردر ارتفاعات و دامنه ها رگبار پراکنده و وزش باد بوده و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۶ تا ۲۸ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین ۲۸ تا ۳۰ درجه سلسیوس است.

اسدی گفت: در روز چهارشنبه هفته‌ی جاری آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۷ تا ۲۹ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین