کد خبر: ۶۶۹۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
صداقت:

الهامی سرمربی تراکتور می‌ماند/ مذاکره با علی دایی گمانه زنی رسانه هاست

دستیار ساکت الهامی در تراکتور می‌گوید مذاکره این تیم با علی دایی گمانه‌زنی رسانه‌ها است و الهامی قطعا سرمربی تراکتور می‌ماند.
الهامی سرمربی تراکتور می‌ماند/ مذاکره با علی دایی گمانه زنی رسانه هاست
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفت: به هر حال کار سختی در این مسابقات داشتیم زیرا هم نفت مسجدسلیمان و هم استقلال رقبای سرسختی بودند. خوشحالم که تراکتور توانست قهرمان جام حذفی شود و سهمیه مستقیم را کسب کند.

وی ادامه داد: این فصل هم برای من و هم برای تراکتور متفاوت بود. در نیم‌فصل که به این تیم آمدم، شرایط متفاوت و خوبی را تجربه کردم و چنین قهرمانی هم پاداش تلاش و زحماتمان بود. از مدیریت و مالک تیم گرفته تا کادر فنی و بازیکنان هدفی جز خوشحالی هواداران نداشتند و این خوشحالی فقط با کسب جام به دست می‌آمد.

صداقت درباره جو فینال جام حذفی گفت: آن زمان که فهمیدیم باید در مشهد بازی کنیم، مطمئن شدم که قهرمان می‌شویم زیرا مشهد خاطرات خوبی برای من دارد. بازی سختی برابر استقلال بود. نیمه اول فوق‌العاده بودیم و نیمه دوم هم توانستیم از حیثیت خود دفاع کنیم. به هر حال از لحاظ مهره‌ای دستمان بسته‌تر از استقلال بود و شاید اگر بازی به وقت اضافه می‌رفت، ما شکست می‌خوردیم‌. بازیکنان هم قسم شده بودند که برای شجاعی و دژاگه بازی کنند تا این دو به اولین جام خود در فوتبال ایران برسند و خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

مربی تراکتور در خصوص اتلاف وقت بازیکنان این تیم در نیمه دوم فینال جام حذفی گفت: این حرف اصلا درست نیست. هر کدام از بازیکنان ما که به زمین خوردند، مصدوم بودند و به دلیل دست بسته روی نیمکت، کادر پزشکی تلاش می‌کرد تا آن‌ها در زمین بمانند. خانزاده مجبور به بیرون آمدن شد و حتی شکاری که تازه به زمین رفته بود، کتفش در آمد و حتی موقع گرفتن جام، یک کته به روی سکو رفت. البته صحبت‌های الهامی با داور شاید کمی وقت بازی را گرفت که این هم به هر حال در فوتبال حرفه‌ای وجود دارد.

وی درباره شایعات سرمربی شدن علی دایی در تراکتور تصریح کرد: این‌ها بازی رسانه‌ها است. الهامی قبل از نیمه نهایی قراردادش را تمدید کرد و حتی در جلسه‌ای که با زنوزی و سهرابی پیش از دیدار فینال داشتیم، آن‌ها از الهامی برنامه سال بعدش را خواستند. با قاطعیت می‌گویم که ساکت الهامی سرمربی فصل بعد تراکتور است و من هم با وجود چند پیشنهاد، اولویت اولم ماندن در این تیم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین