کد خبر: ۶۷۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

خوزستان باز هم قرمز می‌شود؟

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و شرایط هشدار خوزستان، از احتمال برگشت به وضعیت قرمز خبر داد.
خوزستان باز هم قرمز می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

رضا نجاتی  اظهار کرد: همچنان خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارد بنابراین توصیه می‌شود مردم بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، برای پیشگیری از انتقال بیماری باید از مسافرت به شهرها و استان‌های همجوار پرهیز شود و اگر این موارد، رعایت نشوند احتمال می‌رود که به وضعیت قرمز برگردیم.

نجاتی با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خوزستان، گفت: مردم نباید شرایط را عادی تصور کنند.

وی با اشاره به تاثیر کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بازگشایی مدارس در برگشت به وضعیت قرمز، افزود: همه چیز به مردم بستگی دارد. باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس رعایت و بازدید بر روند فعالیت مدارس انجام شود. اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود و نظارت‌ها هم خوب انجام نشود، به شرایط قرمز برمی‌گردیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: همه فرمانداری‌ها موظف شده‌اند اکیپ‌های مشترک با دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل دهند و بر روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس نظارت کنند و در صورت عدم رعایت، با مدرسه برخورد قانونی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین