کد خبر: ۶۷۰۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱

پنجعلی: یحیی هم می‌داند که پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم نیاز به آرامش دارد.
پنجعلی: یحیی هم می‌داند که پرسپولیس نیاز به آرامش دارد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد پنجعلی در گفت و گو با ایرنا، در خصوص ناراحتی یحیی گل‌محمدی از مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به هر حال در پرسپولیس همیشه این فراز و نشیب ها وجود دارد و این حواشی هست اما یحیی خودش هم می‌داند که در حال حاضر پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. ما قبل از لیگ قهرمانان آسیا آرامش می‌خواهیم تا در این مسابقات خوب نتیجه بگیریم.

وی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس دراین فصل لیگ برتر گفت: این یک قانون است که همیشه یک سری بازیکن می‌آیند و یک سری می‌روند. پیش از این هم سابقه داشته که بازیکنانی در پرسپولیس ستاره شدند و کسی تا قبل از آن، آنها را نمی شناخته اما به پرسپولیس آمدند و محبوب مشهور شدند. باید به بازیکنان و کادرفنی زمان داد تا خودشان را پیدا کنند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به قانون عدم جذب بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران تاکید کرد: در مجموع فکر می‌کنم حضور بازیکن خارجی به درد ما نمی‌خورد. البته درصد کمی از خارجی هایی که به ایران می آیند مثل بشار رسن خوب هستند اما بقیه این‌طور نیستند.

پنجعلی ادامه داد: وقتی یک بازیکن معمولی خارجی می خواهد به ایران بیاید دلال بازی اوج پیدا می کند و افرادی منفعت می‌برند که نباید ببرند. در مجموع فکر می کنم عدم جذب بازیکن خارجی به نفع فوتبال ما باشد.

وی افزود: الان در شرایطی هستیم که خودمان به خارج از کشور بازیکن صادر می‌کنیم، یعنی ظرفیت فوتبال ما بالا است. حالا چرا باید پول کشورمان را برای چند بازیکن معمولی خارجی حرام کنیم؟

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: مشکل فوتبال ما بازیکن یا مربی خارجی نیست، مشکل فوتبال ما نبود زیرساخت، امکانات، آکادمی و درآمد زایی است. هر موقع در این موارد موفق بودیم آن وقت می‌توانیم فوتبال خوبی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین