کد خبر: ۶۷۰۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
۲ خرید جدید استقلال را بشناسید؛

طارمیِ ثانی، عاشقِ رنگ قرمز و یادآور مروان فلینی

استقلال موفق شد خرید دوم و سوم خود را هم انجام دهد و ۲ بازیکن از ماشین‌سازی و پارس جنوبی‌جم را استخدام کند.
طارمیِ ثانی، عاشقِ رنگ قرمز و یادآور مروان فلینی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در بازار نقل و انتقالات تا به حال نتوانسته مانند تیم رقیبش فعال ظاهر شود. با این حال آنها روز گذشته (سه‌شنبه) موفق شدند ۲ خرید دیگر انجام دهند و تعداد خریدهای رسمی خود را به عدد سه برسانند.

بابک مرادی، وینگر چپ پا و ۲۷ ساله فصل قبل ماشین‌سازی یکی از نفرات جذب شده بود. مرادی متولد یاسوج است و در تیم‌های مختلفی بازی کرده است. شهرداری یاسوج، پارسه، فولاد یزد، شهرداری تبریز، سیاه‌جامگان مشهد، آلومینیوم اراک، راه ‌آهن، ملون بندرانزلی، فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز تیم‌هایی بوده‌اند که مرادی در آن‌ها توپ زده است. او گل صعود سیاه‌جامگان به لیگ برتر را زد و در ملوان ستاره تیمش بود. این بازیکن شاگرد محبوب «مهدی پاشازاده» و «رسول خطیبی» هم هست.

طارمیِ ثانی، عاشقِ رنگ قرمز و یادآور مروان فلینی

این بازیکن حالا در چهارمین تیم لیگ برتری باید بازی کند و برای سومین بار عضویت در یک تیم تهرانی را تجربه کند. مرادی یک سالی می‌شود که با شمایل جدید و شبیه به «مروان فلینی» بازیکن سابق منچستریونایتد یک چهره خاص در فوتبال ما برای خود درست کرده است که در هر جای زمین مشخص است. او سرعت بالایی دارد و قدرت فراوانی در نبردهای تن به تن دارد و می‌تواند به راحتی یار روبروی خود را بردارد.

 

ویژگی اصلی مرادی اما گرفتن خطا و پنالتی است. او می تواند همانند «مهدی طارمی» به راحتی در داخل محوطه جریمه از رقبا پنالتی بگیرد و آنها را مجبور به اشتباه کند. جالب است که مرادی قابلیت بالایی در زدن ضربات پنالتی هم دارد. او در استقلال با این حرفه می‌تواند به خیلی از تیم‌ها ضربه بزند.

بابک طرفدار پروپاقرص تیم آرسنال است و توپچی‌های لندن را دوست دارد. تیمی که لباس قرمز به تن می‌کند. حال باید این بازیکن متعصب با خلقیات خاص در تیم جدیدش چه کار خواهد کرد.

اما دیگر خرید استقلال یک مدافع چپ پای ۲۲ ساله است. «متین کریم‌زاده» در تیم فوتبال امید هم حضوری حداکثری داشت ولی نتوانست به المپیکی شدن تیم «حمید استیلی» کمک کند. کریم‌زاده بعد از حضور در استقلال تمام پست‌های اینستاگرامی خود را پاک کرد ولی اشاره داشته که از بچگی استقلالی بوده است.

طارمیِ ثانی، عاشقِ رنگ قرمز و یادآور مروان فلینی

با حضور این بازیکن بوشهری احتمال دارد یکی از بین «میلاد زکی‌پور» با «هروویه میلیچ» از استقلال جدا شوند چرا که این بازیکن در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند. فصل قبل وقتی «مهدی ترکمان» پارس جنوبی جم را ترک کرد او توانست فرصت خودنمایی پیدا کند. این نکته را هم باید بگوییم که «متین کریم‌زاده» را دوستانش او «متینو» صدا می‌زنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
1
به نظرم بیشتر شبیه عمر عبدالرحمان هستش تا فلینی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین