کد خبر: ۶۷۰۵۲۵
تعداد نظرات: ۹۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
اظهارات جنجالی واعظ مشهور؛ از «باید استاندار خوزستان را به گاری بست» تا «اگر خدا بودم...»

پناهیان، طبری و هدایای رفقای میلیاردی؛ دوستان مردم کیستند؟

دوستانی خوبی که از نان شب واجب‌ترند! پاسخ علیرضا پناهیان، واعظ معروف صداوسیما و صاحب تریبون، به‌جای اینکه مشکل را حل کند، هزاران پرسش جدید ایجاد کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی، پاسخ او را با اظهارات طبری مقایسه کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

چندی‌پیش سندی رو شد که نشان از شراکت او با مالک تک‌ماکارون در یک ساختمان چندمیلیاردی می‌داد؛ حالا او گفته فقط یک طبقه از این ساختمان به او تعلق دارد و بعد هم مدعی شده هرچه دارد، هبه و بخشش دوستان است و زندگی‌اش از راه هدایای دوستان می‌گذرد. سؤالی که برای کاربران شبکه‌های اجتماعی و مردم ایجاد شده، این است که چرا آنها از این دوستان ندارند؟ یا چرا چنین بذل‌وبخشش‌هایی میان دوستان معمول و جاری نیست؟

این دوستان را چطور و کجا می‌توان پیدا کرد؟ پناهیان اصولا سخنرانی جنجالی است؛ اظهاراتش در ماجرای عدالت یا حمله‌اش به استاندار خوزستان نیز واکنش‌برانگیز بوده است. او در خوزستان گفته بود باید استاندار را به گاری بست؛ استانداری هم در واکنش او را به عوام‌فریبی متهم کرده که قصد فرافکنی و لاپوشانی دارد. گفته شده او با برخی اصولگرایان مشهور به عدالت‌خواه هم به مشکل خورده است. او اخیرا گفته بود: «امسال دوستان گفتند نمی‌خواهید درباره عدالت‌گرایی صحبت کنید؟ دوران عدالت‌خواهی گذشته؛ عدالت‌خواهی معمولا معطوف به این است که کسی دزدی نکند، آنکه ماشاءالله قوه قضائیه فعال شده ان‌شاءالله دزدها را هم می‌گیرد و بیشتر هم می‌گیرد و دزدی جمع می‌شود از مملکت؛ بالاتر از دزدی، امتحان دیگری داریم که مواسات است». سخنانش اما بین خود اصولگرایان هم واکنش‌برانگیز بود؛ تا جایی که خبرگزاری تسنیم به دنبال برخی چهره‌ها رفت تا این ادعای پناهیان را رد و تصحیح کنند. عماد افروغ گفته بود «ما کی واقعا عدالت را اجرا کردیم که حالا دوره آن گذشته باشد!» یا دیگران خرده گرفتند که دوگانه‌سازی عدالت با ولایت یا مواسات، جعلی است یا تأکید کردند که وظیفه حاکمیت عدالت است.سه سال قبل هم طلبه‌ای فاش کرد که پناهیان اعمال سلیقه می‌کند و سؤالات را گزینش می‌کند.

پناهیان، طبری و هدایای رفقای میلیاردی؛ دوستان مردم کیستند؟

هشتگ معروفی به نقل از جمله‌ای از پناهیان آن زمان از سوی فعالان اصولگرای توییتری باب شد ‌ و انتقادهای تند و صریحی به پناهیان شد. سایت رجانیوز مدعی شد آن طلبه درست ماجرا را نقل نکرده است. اخیرا هم ویدئویی از سخنان زائری، روحانی معروف و همچنین جعفریان، رئیس کتابخانه دانشگاه تهران و از تاریخ‌دانان برجسته جهان اسلام، رسانه‌ای شده که به‌شدت منتقد رفتار پناهیان هستند.

زائری گفته چند سال پیش در نماز جمعه شرکت کرده که روحانی معروفی که در صداوسیما او را همه استاد خطاب می‌کنند، به ریشخند و کنایه از او پرسیده تو هم به نماز جمعه می‌آیی و زائری هم در پاسخ گفته خوبه شما خدا نیستید، وگرنه به ما اجازه نفس‌کشیدن هم نمی‌دادید حاج‌آقا و پناهیان هم پاسخ داده که اگر خدا بودم، می‌دانستم با شما چه کنم. زائری در ادامه با عصبانیت می‌گوید که امثال این افراد در همه سطوح قدرت هستند که فکر می‌کنند حق دارند با زور چوب، مردم را به بهشت ببرند.

رسول جعفریان، ۱۰ سال قبل در گفت‌وگویی با بازتاب، نسبت به انحرافات فکری پناهیان انتقاد صریحی کرد که با قدردانی مراجع تقلید و علمای حوزه مواجه شد. انتخاب، گزیده آن مصاحبه را این‌طور روایت کرده است: «متأسفانه به‌جای آنکه متفکران و اندیشمندان از روحانی و دانشگاهی رشته ‌فکر را در دست گرفته و باب اندیشه و اندیشیدن را باز نگه دارند، ‌نوعی انحطاط فکری کشور را فراگرفته است؛ اینکه کسانی در همه فنون و علوم اظهارنظر کرده، کشور را با لاطائلات ‌خود که هیچ سنخیتی با افکار اصیل شیعی ندارد و مراجع دینی هم آنها را تأیید نمی‌کنند، پر کرده‌اند و سیما هم به آنها میدان داده، همه اینها نشان می‌دهد ما در حال فرورفتن در باتلاقی از انحطاط فکری هستیم که به‌سادگی از آن بیرون نخواهیم آمد.داستان تفکر طوری است که جامعه‌ دیر و در یک تدریج طولانی وارد آن می‌شود، اما وقتی در جامعه جاگیر شد، عوارض و تبعاتش تا دیرهنگام حتی تا قرن‌ها خواهد بود و جامعه را از جاده علم، دانش، پیشرفت و نوعی تمدن اسلامی به‌روز بازمی‌دارد.با این حرف‌ها که نمی‌شود برای کشور راهبرد درست کرد و آینده‌نگری کرد. اینها مشتی بافتنی است که به درد اداره مملکت نمی‌خورد.

این قبیل افکار درباره ظهور که برای آن قاعده درست می‌کنند و نمودار می‌کشند و وقت ظهور تعیین می‌کنند و هشدارباش آمادگی برای همین نزدیکی‌ها می‌دهند، درحالی‌که نه علم غیب دارند و نه دانش درست دینی و نه شرایط عالم را می‌شناسند، به راحتی می‌تواند زمینه ظهور فرقه‌هایی شبیه بابیت را در ایران فراهم کند.دراین‌باره شک نباید کرد و بدون مجامله باید گفت احتمال دارد که در وقت خطر، گروهی از کسانی که درحال‌حاضر با پول‌های بادآورده علیه جریان‌های سیاسی و افرادی فعال هستند، یک‌مرتبه تحت هدایت یکی از این افراد که خیلی هم مجهول نیستند، راهشان را کج کرده، بدعتی در شیعه بگذارند که قابل جبران نباشد. اگر چنین شد، مسئولیت آن با افرادی است که الان سکوت کرده یا حتی به این قبیل افراد میدان می‌دهند.افرادی مثل پناهیان به‌ راحتی فرصت می‌یابند که مدام در سیما مطالب و افکار و اندیشه‌های بی‌اساسشان منتشر شود.

این شخص در کجا درس خوانده؟ چقدر فقه می‌داند؟ چقدر با مبانی فلسفی اسلام آشناست؟‌ چقدر تاریخ اسلام خوانده؟ کجا تحصیل کرده که در هر بابی نظر می‌دهد؟ آیا واقعا قرار است هرکس خوش‌صحبت است و چند جمله را به هم وصل می‌کند و حرف‌های درشت و تازه می‌زند که هیچ‌کدام محک خود را نزد علما پس نداده، بتواند از وقت سیما که متعلق به تمام مردم است، استفاده کند؟بیم آن می‌رود تا مدتی دیگر، آن‌قدر این حرف‌ها زده شود که جزء مسلمات شود و دیگر کسی نتواند از آنها انتقاد کند. البته اینکه این افراد در محضر رهبری این مطالب را می‌گویند، معنایش این نیست که آن مطالب از نظر ایشان درست است. بارها شده که رهبری بعد از سخنرانی از آنها انتقاد کرده‌اند».

پناهیان در واکنش گفته بود: «بنده ۲۰ سال است سخنرانی می‌کنم، در ۲۰ هزار سخنرانی یک بار هم از کلمه ظهور صغری استفاده نکرده‌ام. نور و صدا و تصویر آن هم هست. مورخ این مملکت آن را به من نسبت می‌دهد و به من فحش می‌دهد. آقا شما تاریخ زمان خودت را بلد نیستی بگویی، من چطور به تاریخ اسلام ۱۴۰۰ سال پیش که نوشته‌ای، اطمینان کنم؟ آدم نباید عصبی باشد و اگر از کسی خوشش نمی‌آید، دروغ بگوید. می‌گویم ان‌شاء‌الله ظهور نزدیک است، نه به سال و ماه و روز، این نه به سال و ماه را می‌گذارد کنار، می‌گوید آدم می‌تواند پیش‌بینی کند. با تاریخ هم تو همین کار را می‌کنی؟ پدر تاریخ در می‌آید این‌جوری. زمان خودت را تحویل بگیر، حالا بعدا برو تاریخ را بررسی کن. بر اساس مطالعاتی که روی اسناد برج مراقبت داشتم، خدا این انقلاب را در دستگاه امتحانش اجازه داد، بلکه کمک کرد تا قومی مقدمه‌ساز ظهور امام زمان باشند».

علیرضا پناهیان متولد ۱۳۴۴ است. سال ۱۳۸۹ در سمت‌های نایب‌رئیس قرارگاه عمار و عضو هیئت‌امنای دانشگاه هنر انتخاب شد. معاونت فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مسئول نهاد رهبری دانشگاه هنر از دیگر مسئولیت‌های وی بوده‌اند. مواضع سیاسی و اظهارات او بارها در محافل خبری داخلی ایران جنجال‌آفرین بوده ‌است. در یکی از نظرهایش به‌عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه تهران، درباره انتخابات گفت: «مُرِّ حقّ»؛ یعنی شورای نگهبان بتواند وسط انتخابات مثل یک داور کارت قرمز نشان دهد؛ بگوید آقا! شما دروغ گفتید که پیاده‌روها را می‌خواهند دیوار بکشند!

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۹۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
5
114
اسرار .... را نه تو دانی و نه من/ وین حرف معما نه تو خوانی و نه من/ هست از پس پرده گفتگوی من و تو / چون پرده برافتد نه تو مانی و نه .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
12
147
واقعا مردم با شنیدن این همه غارت و چپاول عجب صبری دارند نمی دانم داستان چیست
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
170
54
خیلی بی منطقی میخواهد که عکس یک فاسد را در کنار عکس یک واعظ بگذارید به بهانه اینکه یک جمله شبیه یه هم گفته اند

این سوال را جواب دهید
اگر پاسخ تان مثبت است ، بفرمایید با چه منطقی؟
اگر پاسخ تان منفی است ، چرا چنین قیاسی کردید؟

هر انسانی هدیه گرفت میشود طبری؟
طبری از یک فاسد که دنبال لاپوشانی فسادهایش بود هدیه گرفت
هدیه پناهیان هم از این دست بود؟

شما مطمئن هستید خبرگزاری هستید؟
شرافت لازمه کار خبری هست، شما آن را دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
عجب و خیلی عجیب
راست می گه برای واعظ ها هدیه اشکال نداره
دیگه از این کارا نکنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
خیلی مانده تو و امثال تو این چیزها را بفهمند شاید هم هدیه بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
در همه جای دنیا هدیه دادن به مسئول دولتی بیشتر از یک دو دلار جرم هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
هدیه در واقع همان رشوه است، استاد لوح تقدیر یا خودکار و سررسید که نگرفته ملک میلیاردی گرفته عموجان چرا انقد فهمیدن برایت سخت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
داداش سر خودتو شیره نمال.کی یه خونه بدون هیچ درخواستی هدیه میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
برادر من حرف های شما درسته معلوم نیست باز پناهیان نزدیک بوده پته چه کسانی رو رو کنه که اومدند و به این بنده خدا خانه های ان چنانی انداخته اند تا مردم زحمت کش و صبور ما تا این که شنیدند باور کنند.تهمت زنی چیز عادی شده توی جامعه ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
متاسفانه هبه یا هدیه ایران را به فنا داده است.هدیه بدهید خلاف کنید
ایرانیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
دوست عزیز واقعا به چیزی که میگی اعتقاد هم داری؟ که اگه داری خودتم حتما هبه بگیری! و اگر هم هبه بگیری خوبه لااقل انسان باشید و بخشی رو هم به بیچاره ای که توی این مملکت هر روز تصاعدی به تعدادمون اضافه میشه انتقال بدید که کمک به یک نفر هم یک نفره...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
مگر پناهیان مسئول دولتی یا اجرایی هست؟
هدیه گرفتن برای کسی خطا است که گمان آن میرود سوء استفاده در پس آنها به دادن شکل گیرد.
واقعا فهمش مشکل نیست. اما امان از وقتی که نخواهیم ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
داداشم پناهیان هیچ وقت پست دولتی نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
آقا اگه میخواهید به اصل ماجرا پی ببرید بی طرفانه کل سخنرانی رو‌گوش بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
از اشكالات بزرگ جامعه امروزي ما،‌ تقديس و مقدس جلوه دادن افراد است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
حسین (حیف نامت که حتما باید عوضش کنی) خطا و گناه به این بزرگی رو خیلی راحت داری با فلسفه بافی ماستمالی میکنی!! کاش می آموختی هیهات من الذله یعنی چی؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
شما دم از شرافت نزن
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
75
19
امام در سال 42 فرمودند علمای اسلام به داد اسلام برسید الان هم باید به داد اسلام رسید که افرادی این چنین موجب وهن آن می شوند. به خدا پناه می برم شاید فرجی شود.
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
4
37
قرار دادن دوتا عکس کنار هم حساسیت شما رو شعله ور کرد اماممنون خواهم شد که اگر در مورد نفس ماجرا هم توضیحاتی داشته باشید..با منطق جور در نمیاد این هدیه ها
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
35
9
خیلی بد تیتر زدید
پاسخ ها
ایرانیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
بله حرف حق تلخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
5
47
پناهیان خیلی حرف میزنه جدی نگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
تهمت زدن عواقب داره اگر واقعا خونه کادو میدهند بگید کجاست تک ماکارون رییسش
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
8
23
سلام همگي واز جمله خودم را به تقوا سفارش ميكنم،
پاسخ ها
ایرانیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
بله روزگار کار خودشو میکنه! حکایت چوپانی که آب قاطی شیر میکرد و میفروخت رو بخون!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
54
10
واقعا چرا اینقدر بیانصاف هستند بعضی ها که چنین مقایسه ای میکنند و بعضی های دیگر که چنین خودشان را در مقابل پناهیان ذو حق میدانند در حالی که نه مسولیت سیاسی دارد و نه از بیت المال حقوق میگیرد که بخواهد از آن سو استفاده کند حالا چرا بعضی ها قضاوت غیر منصفانه میکنند مگر هدیه گرفتن و هدیه دادن مشکل دارد کسانی مثل پناهیان پایگاه اجتماعی در بین قشر خاصی از مردم دارند و قطعا محبوبیت هم دارند حداقل در بین آن قشر و همین باعث اهداء یک سری هدایا میشود واقعا این خیلی سخت است درکش؟
پاسخ ها
ایرانیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
دقیقا قشر خاص رو خوب اومدی!!! قشر خاص!!!! ژن خوب!!! ای داد بیداد....
gaber
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
همین تفاسیر موجب شده همه خود را واعظ و پناهیان بدونن . بخدا توجیه نکنید در گناه شریک هستید. نه کسی هدیه بیخودی میده نه کسی بیخودی هدیه میگیره . حتی اگر هدیه گیرنده کاری برایش نکرد گناه کرده بقیه دوستان به هدیه دهنده ارادت میورزند و آنوقت بچه هایشان در مناقصات بهره میبرند. هنوز سطحی به مسائل نگاه میکنیم و در برابر شیطان بزرگ دچار خسران میشویم که شده ایم .اینگونه میخواهیم به خدا ارادت بورزیم؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
درسته که مسئولیت نداره ولی نفوذ که داره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
3
55
دوست خوب،ژن خوب،نیروی ارزشی، ما که از همه اینها بی بهره هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
1
46
ژن خوب نشدیم دوست خوبم آرزوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
4
30
به به گل کم بود گلستان آراسته شد.آقای رئیسی به جدت قسم اقدام کن.
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
3
50
شاید خمس وزکات بوده، بعد که دیده مستضعفتراز خودش پیدانمیشه، به خودش داده، و خودشم قبول کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
4
43
اینها افراد بسیار زرنگی هستن بلدن در چه زمانی و از چه راهی به منافع حداکثری برسن.
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
4
39
آیندگان به حال ما بسیار تاسف خواهند خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
26
5
در دین مبین اسلام گناه حرام است
اعتراف به گناه حرامتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
57
8
درسته که حرف های استاد پناهیان وحی منزل نیست
اما مردم انقلابی خصوصا جوانان به خوبی تخریب چی ها را شناخته اند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
استاد!!!؟؟؟؟
ادیب
|
Turkey
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
3
40
هر کسی به هر سنی که برسه و در هر پست و مقامی هم که باشه حتی یکروز قبل از مرگش به خاطر دزدی،اختلاس، رانت خواری و ... رسوای عالم و آدم و رسانه ها میشه.
احمد اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
76
13
هدف شما فقط تخریب اقای پناهیان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
منظور شما اینه که افشاگری خوبه برای غیرخودی
ولی برای خودی تخریبه؟ منطق شما اینه؟
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
ترور شخصیت جرم است .
پنهان کاری اعمال غیر شرعی جرم دنیا و اخرت .
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
فریبکار باید رسوا شود هر که می خواهد باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
هدف خودش خودشو هدف قرار داده عمو
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
اون قدیما می گفتند کسیکه تو خانه شیشه ای میشینه به دیوار دیگری سنگ نمی زنه . لابد ایشان فکر می کردباست پیش گرفتن به همه اهداف خودش میرسه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
22
2
عیب پاکان زود بر مردم هویدا میشود
موی اندر شیرخالص زود پیدا میشود
پناهیان و امثالهم باید بدانند که متاسفانه اخلاق و تقوی در جامعه ایران امروز مرده اند . عده ای انسان نمای گوشی بدست سوار بر اسب هوی و هوسند و ارزانترین
کالای جامعه را انسانیت دانسته و همه را به کیش خود
میپندارند بنابراین باید بچه شتر بود و از ناملایمات نیز
نهراسید . پناهیان برای دفاع و رفع تهمت از خود احتمالا
وقت خیلی کمی گذاشته و شاید با خودش هم چک نکرده بود که دفاع دلچسبی نشد. این یکی از نشانه های صداقت
ایشان است. او باید بداند که عده ای بی منطق و بی تقوی
دنبال سوژه برای ضربه زدنند. پس باید سخنانش را هم‌
استوار و مستند کند و از گفتن مطالب حتی مستند که تاریخ مصرف ندارندجداً و جداً بپرهیزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
همین دیگه، الان اگه از این کاربر بپرسی چی نوشتی؟ صد بار هم از رو نوشته خودش بخونه نمیفهمه چی نوشته و کپی کرده!
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
ناشناس عزیز حق داری...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
16
پناهیان غیر پناهیان نداره از صبح تا شب میدویم اخرش هم با این گرونی مخصوصآ گرونی وحشتناک مسکن دیگه وقتی برای این که پناهیان چی گفت نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
31
2
ما که باور نمی کنیم این تهمت هارو در باره آقای پناهیان خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
بعضی ها خودشان رو به خواب زدند و چون نمی خواهند از خواب بیدار شوندهدیه هشتاد میلیاردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
23
1
این قد راحت انتقاد مبکنین با چه سندی پذیرفتین...
واقعا که حزب بادین...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
نیت خوانی را از چون شماهایی یاد گرفتیم
ضیا
|
Germany
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
18
هدیه دادن جرم نیست دوستان واقعا هدیه عالیه، اما هدیه ای که چند میلیارد باشه شک داره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
24
ما هم رفقایی داریم کمک کردند یک شانه تخم مرغ خریدیم
پاسخ ها
مدیریان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
چقدر جالب هرکجا فساد مالی است آقایان می گویند هدیه رفقاست.وقتی کمک به مردم سیل زده و زلزله زدگاه میباشد میگویند ملت و مردم کمک کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
23
نمیدونم چرا مابدبخت بیچاره ها از این دوستا نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
25
2
از شخص پناهیان دفاع صد در صدی نمی کنم اما درست بعد از اینکه گفت«استانداری که روستایش آب ندارد را باید به گاری بست تا برای مردم آب ببرد»این حرف ها در مورد ایشان پخش شد.به تیم عملیات روانی تبریک می گویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
15
تنها دوست مردم شما رسانه ها هستند که روشنگری می کنید،
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
9
1
نوش جونشون . باید همین جور بود
پاسخ ها
مجنون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
اگر پناهیان محاکمه نشود مظلومیت طبری ثابت میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
12
1
تحریف حرف های درست کار شماست
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
11
موی اندر شیر خالص زود پیدا میشود عیب پاکان زود بر مردم هویدا میشود

ما چرا از این دوستها نداریم
ایرانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
18
ما تخریبچی!!!! ما کافر!!!! شما تکلیف هبه هایی که یک هزارمش برای ما گرفتارها رویایی دست نیافنتیه رو روشن کن!!! منتظر سیلی روزگار باش
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
6
8
می حواهید ادرس دزدان را عوضکنید ولی مردم می دانند هرکاری کنید فایده ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
9
به به به
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
2
12
خدامنجی عالم بشریت رابرساند.حق وباطل قاطی شده معلوم نیست حق باکیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
15
تخریب چی ؟ وقتی خودش گفت هدیه چطور قابل توجیه است . من را قانع کنید . بر اساس منطق نه احساسات و جناحی بازی .
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
اون سند زمینی که یاشار سلطانی روکرده چی ؟ اگر درست نیست چرا اعتراض نمی کنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
اگر هدیه بگیری که در قبالش کاری انجام بدی اون میشه رشوه
ولی هدیه وجود داره و در قبالش هم کاری نمیخواد انجام بدی
مرز این جور مطالب از مو هم باریک تره و خطرناک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
22
1
رویتان سیاه که این گونه دلیرانه تهمت میزنید و در مورد آنچه نمیدانید قضاوت می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
روی امثال تو سیاه که حتما بد و خوب آدمها رو از دوست داشتن و نداشتن خودت قیاس میکنی نه رضایت پروردگار عالم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
خداوند مجیز گویان و تهمت زنندگان ودروغ گویان و فریب کارانی مانند تو پناهیان را رو سیاه کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
1
13
مردمی که تاریخ نمیخوانند مجبورند کل تاریخ را تجربه کنند.
ملت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
2
16
پناهیان همچون طبری باید به دادگاه احضار و محاکمه شود.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
1
18
واعظان کین جلوه در محراب ومنبر می کنند چون به خلوت می روند ان کار دیگر می کنند!!!!! ای نور به قبرت بباره حافظ
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
16
1
به خدا در مقابل مطلب هایی که مینوسید مسولید
نمیترسید از تهمت زدن
فکر نمیکنید خدا ناظر بر این رفتارتان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
خودت رو زدی ب خواب؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
1
14
من کلا به هدیه دادن و هدیه گرفتن مشکوکم..همونطور که به شکلات و آش نذری مشکوکم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
2
14
حالا چرا طبری محاکمه شد و این آقا فقط براش نظر و نظریه گذاشته میشه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
1
10
از کار بسیار پر اشتباه و ... پناهیان نمی شود دفاع کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
1
10
ديگه گندش را در أوردن ، أدم حالش از اينها بهم ميخوره... ت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
7
چرا بايد در كشور اسلامي زمينه فساد و انباشت سرمايه و كاخ نشيني چنان زمينه اى پيدا كند كه هر كسي به دام ان بيفتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
2
8
اونائ كه از اين واعظ دفاع ميكنن يا از دارو دسته خود اين آقا هستن يا خودشونو زدن به كوچه علي چپ ، مگه ميشه كه ي واعظ اگه پاكدست باشه تو خونه چند ده ميلياردي زندگي كنه ، مگه داريم ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
1
7
هديه !!! بهتره بگوييد رشوه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
8
1
واقعا از حدت تجاوز داری می کنی. از خدا نمی ترسی. انسان پاکی مثل پناهیان رو داری با کی مقایسه می کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
1
7
اقای پناهیان شما پول میلیاردی مثل آقای طبری از کجا آوردی کاخ میلیاردی می سازی
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
1
6
وقتی میگن خدا جای حق نشسته برای پناهیان میگن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
2
متاسفانه این دوصد گفته چو نیم کردار نیست سبب میشه انسان به انسان بودن خودش هم شک میکند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
4
فساد رشوه گرانی کشور رو به گل نشانده کشتیبان هم از دستش در رفته .کاری نمی شود تا از هم‌پاشیدگی کامل
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
2
0
آیا کسی که با احمدی نژاد عکس بگیرد ویا در مدحش سخنرانی کند پاک است؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین