کد خبر: ۶۷۰۷۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴

۱۵ مزاحم نوامیس مردم در مریوان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مریوان از دستگیری ۱۵ موتور سوار و راننده خودرو که مزاحم نوامیس شهروندان این شهر شده بودند خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کامبیز رستم نیا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مصوبات شورای تامین شهرستان و همچنین درخواست بسیاری از شهروندان با حضور دادستان طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر مریوان اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس طی یک عملیات پنج دستگاه خودروی سواری و ۱۵ دستگاه موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مریوان یادآور شد: در این عملیات ۱۵ نفر که برای شهروندان و خانواده ها در پارک‌ها و مکانهای تفریحی ایجاد مزاحمت می‌کردند و سلاح سرد و یا خالکوبی داشتند بازداشت و از آنها تعداد ۶۰ قبضه سلاح سرد از جمله چاقو، قمه و شمشیر کشف و ضبط شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان که همواره در ایجاد نظم و امنیت یاریگر پلیس هستند تاکید کرد: پلیس با هرگونه قدرت نمایی و برهم زدن آرامش عمومی جامعه به شدت برخورد کرده و به خانواده‌ها توصیه می‌کند مواظب فرزندان خود بوده و برآنها نظارت کرده و اجازه ندهند بدون گواهینامه رانندگی کنند.

سرهنگ کامبیزنیا با بیان اینکه طرح مقابله با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد گفت : طرح تامین مدارس و طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت های که با سرعت زیاد و با آلودگی صوتی ایجاد مزاحمت می‌کنند نیز در دستور کار پلیس است و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

هفته گذشته نیز دادستان انقلاب و عمومی مریوان در اطلاعیه ای اعلام کرد جهت ارتقای ضریب امنیت، آسایش عمومی و رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی مراکز عمومی، تفریحی و پارک‌ها به صورت ویژه انجام و با حضور دادستان و فرمانده انتظامی و ماموران پلیس به مرحله اجرا در آمد و در مجموع ۲۷ نفر دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده بود، در این طرح ۹ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و یا دارای پلاک مخدوش متعلق به این افراد توقیف و تعدادی سلاح سرد از جمله چاقو، قمه، باتوم و شوکر برقی نیز از متهمان کشف و ضبط شد.

شهرستان مریوان با جمعیت ۱۵۳ هزار نفری در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
من سال 82 سرباز نیروی انتظامی بودم در مریوان متاسفانه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
اشد مجازات در ملاء عام
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین