کد خبر: ۶۷۰۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

مدارس ۴ شهرستان خوزستان شنبه تعطیل شدند

استاندار خوزستان گفت: مدارس چهار شهرستان خوزستان به علت گندزدایی به دنبال برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا شنبه تعطیل شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شریعتی اظهار داشت: مدارس شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به علت گندزدایی فردا شنبه ۹۹/۶/۲۲ تعطیل هستند.

مدارس خوزستان از ۱۵ شهریور بازگشایی شدند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با توجه به اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری نیست، فرصت مناسبی است که خانواده‌ها و مسئولان آموزش و پرورش در این خصوص تصمیم بگیرند تا تجمع کمتر شود.

مدارس ۴ شهرستان خوزستان شنبه تعطیل شدند

فعالیت آموزشی مدارس در خوزستان از ۱۵ شهریور آغاز شده است اما شیوه آموزش در نقاط مختلف، متفاوت خواهد بود.

رای گیری برای انتخاب نماینده سوم از حوزه انتخابیه اهواز،کارون، باوی و حمیدیه از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۱ شهریورماه آغاز شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار بود ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از پیامدهای آن، به ۲۱ شهریور موکول شد. مرحله دوم انتخابات مجلس امروز در ۱۰ حوزه انتخابیه کشور در حال برگزاری است.

خوزستان دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که غیر از یک نماینده در حوزه انتخابیه اهواز، همه نماینده‌ها در مرحله اول مشخص شدند.

حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون سه کرسی نمایندگی در مجلس دارد که در مرحله نخست انتخابات که در دوم اسفند ماه برگزار شد، سید کریم حسینی و مجتبی یوسفی به عنوان نماینده راهی مجلس یازدهم شدند و شبیب جویجری و احمد سراج ۲ نامزد دیگر به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین