کد خبر: ۶۷۱۰۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

روحانی بعد از جلسه با رئیسی و قالیباف چه گفت؟

 رییس جمهوری گفت: همکاری سه قوه و هماهنگی آنها می تواند برای رفع مشکلات کشور و حل سریع‌تر مسائل کمک کند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از نشست امروز یکشنبه سران قوا در نشست خبری خاطرنشان کرد: جلسات روسای سه قوه بعد از تشکیل مجلس یازدهم امروز برای اولین بار برگزار شد و راجع به مسائل مهم کشور، عمدتا مسائل اقتصادی بحث کردیم.

وی مساله ارز را یکی از موارد مورد بحث در نشست امروز سران قوان عنوان کرد و افزود: اینکه ارز صادرات غیرنفتی به چه صورت باید در کشور عرضه و ارز مورد نیاز کشور تامین شود مورد بحث قرار گرفت.

روحانی بعد از جلسه با رئیسی و قالیباف چه گفت؟

روحانی تصریح کرد: همچنین راجع به مسائل نقدینگی کشور و اینکه چه برنامه‌هایی باید زودتر برای هدایت نقدینگی در کشور اجرایی و عملیاتی شود تا تورم کاهش یابد هم مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست بحث های خوبی را مطرح کردیم و بنا شد این مباحث را ادامه دهیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه همواره همکاری سه قوه و هماهنگی آنها می تواند به رفع مشکلات کشور و حل سریع تر مسائل کمک کند، افزود: بی‌تردید مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه به ویژه در شرایط خاص کنونی که با تحریم حداکثری و کرونا مواجه هستیم، در بسیاری از مسائل می توانند در کنار دولت رافع مشکلات مردم باشند.

روحانی از بررسی مسائل منطقه‌ای و مشکلات آن در نشست امروز سران قوا نیز خبر داد و افزود: توطئه‌هایی که آمریکا و صهیونیسم امروز برای منطقه طراحی کرده‌اند و اینکه چگونه باید مسائل منطقه را دنبال و ثبات و امنیت منطقه و تعاملات را حفظ کنیم، در نشست امروز بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: به یاری خدا این جلسات ادامه پیدا می کند و مسائلی که امروز طرح کردیم در جلسات بعدی به ثمر می رسانیم و هماهنگیهایی که به عمل خواهد آمد حتما در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم تاثیرگزار خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
1
4
بیچارمون کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
1
3
حل مشکلات فقط اراده میخواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
بحث به چه دردی میخوره. عمل کنین عمل. تولید کشور با بحث کردن درست میشه جناب دکتر. قیمت خرید تضمینی گندم در حال حاضر نباید کمتر از 6000تومان باشه. گندم جهانی 275سنت هست. شما چرا 2500میخرین از کشاورز داخلی. اینجوری تولید رو حمایت کردن کار دشمنان ایران هست. وام 4درصدی بده به کشاورز. اینا رو ک بنده بیسواد میفهمم شما نمیدونید که دائم بحث میکنید.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
با کم کردن سود سپرده ها نقدینگی را به بازار و ضروریات مردم کشاندید و یکی یکی انها را گران کردید از طرفی هم نفوذیها و سرمایه گذاری کلان دشمن برای گرانی و بیچارگی مردم فشار اورد و مردم را بدبخت کردید اگر نقدینگی در بانکها بود و دولت انرا به هر طرف که نیاز بود و تولید بود میکشاند این وضع پیش نمی امد با قانون و محدود کردن مالکیت ضروریات مردم مثل زمین و مسکن را از دست دلالان و سود جویان خارج کنید و مالیاتهای سنگین از 50 تا 100 درصد ارزش روز انها بگذارید تا مردم نفس راحتی بکشند ارزش پول ملی را با ارزان کردن اجناس بالا ببرید تا اقایی دلار تمام شود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین