کد خبر: ۶۷۱۱۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

کارمند سابق کاخ سفید ترامپ را "دیوانه" خواند

مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید گفته است که رئیس جمهوری آمریکا "دیوانه‌ای" است که آمریکا را "فقیرتر، ضعیف‌تر و بیمارتر" کرده است.
کارمند سابق کاخ سفید ترامپ را
آفتاب‌‌نیوز :

آنتونی اسکاراموچی که در ژوئیه ۲۰۱۷ به مدت ۱۰ روز در کاخ سفید کار کرد، به شبکه خبری اسکای نیوز گفت، ترامپ برای ریاست جمهوری مناسب نیست و باید در انتخابات پیش رو شکست بخورد.

وی گفت: می‌دانم که او دیوانه است و لازم نیست فکر کنم که او دیوانه است؛ همین حالا بی‌طرفانه به این موضوع نگاه کردم، بله البته که او دیوانه است.

اسکاراموچی ادامه داد: او جانشین آیزنهاور، روزولت و آبراهام لینکلن است؛ ما تمایل داریم که عادی بودن را به کسی که بسیار غیرعادی است، نسبت دهیم.

با وجود آنکه جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها ماه‌ها از برتری اطمینان‌بخشی نسبت به ترامپ بهره برده است، نظرسنجی‌های اخیر بیانگر این هستند که فاصله آن‌ها در برخی ایالت‌ها ممکن است در حال نزدیک شدن باشد.

با این وجود، اسکاراموچی پیش‌بینی کرده است در حالی که یک گروه اصلی از هواداران ترامپ هستند که در هر صورت به ترامپ رأی خواهند داد، سابقه کلی او باعث می‌شود که پس از یک دوره ریاست جمهوری، پاییز امسال از سمت خود کنار رود.

وی اظهار کرد: فقط کافی است نگاهی بی‌طرفانه به آنچه او بین شکست در بحران مراقبت بهداشتی، چندپاره کردن اقتصاد، انجام داده است، داشته باشیم؛ ما در بدترین رکود از زمان "رکود بزرگ" هستیم؛ ستیزه‌جویی‌ها در لفاظی او، تضعیف اتحاد ما و بخشی از معماری بعد از جنگ جهانی دوم که به چنین صلح عالی و کامیابی انجامیده است، او واقعاً نباید رئیس جمهور باشد.

وی گفت: باید او را به "مارالاگو" بفرستیم. در نهایت هر آنچه شما در قلدورها و ترسوهایی مانند او می‌یابید، می‌دانید که او یک شوالیه ترسوی کیبورد است، من فکر می‌کنم او در نظرسنجی‌ها تحقیر خواهد شد و خواهد رفت.

اسکاراموچی پیش‌بینی کرد که اعتراضات اخیر جان سیاه‌پوستان مهم است و مثال‌های برجسته بی‌رحمی نژادی پلیس، می‌تواند رأی ترامپ را در انتخابات نوامبر برگرداند.

وی گفت: اضطراب نژادی زیادی در کشور ما وجود دارد.

این مقام پیشین کاخ سفید گفت: اگر جامعه آفریقایی آمریکایی‌ها، جامعه لاتین‌تبارها، در حجم بالا و مشابه با آنچه در مورد باراک اوباما انجام دادند، انجام داده و به جو بایدن رأی دهند، از آنجا که او تقریباً ۸۵ درصد این جامعه را داراست، قطعاً برنده رقابت خواهد بود.

من گمان می‌کنم که معاون رئیس جمهوری سابق، جو بایدن چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا باشد.

اسکاراموچی تنها ۱۰ روز بعد از اظهاراتی که درباره مشاور سابق ترامپ، استیو بنن در مجله نیویورکر منتشر کرد، اخراج شد. اما او تندی خود را انکار کرد و گفت که در ابتدا حامی علنی ترامپ بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
از دیوانه باید ترسید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین