کد خبر: ۶۷۱۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۳
رئیس جمهوری پیشین وارد خراسان شد

استقبال گسترده مردم مشهد از خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب -«سید محمد خاتمی» بامداد امروز چهارشنبه با تاخیری 2 ساعته وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال تعداد زیادی از مردم مشهد قرار گرفت.
به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه خبری جبهه مشارکت (نوروز)، استقبال كنندگان که به دعوت ائتلاف اصلاح‌طلبان خراسان از ساعتها قبل در فرودگاه انتظار خاتمی را می‌كشیدند با سردادن شعارهایی از جمله «خاتمی پاینده - رئیس جمهور آینده» «خاتمی صف شكن - سكوت شب رو بشكن» «خاتمی دوستت داریم» و درود بر خاتمی و خواندن سرود « یار دبستانی من» و «ای ایران» از وی با گل استقبال كردند.

رئیس موسسه بین‌المللی گفتگوی فرهنگها و تمدنها را در این سفر، آیت‌الله توسلی ،آیت‌الله بجنوردی ، محمدعلی ابطحی و سیدعلی خاتمی همراهی می‌كنند.

محمد خاتمی به مدت سه روز در مشهد خواهد بود و در این مدت با قشرهای مختلف مردم دیدار خواهد كرد.

همچنین آیت‌الله «عباس واعظ طبسی» تولیت آستان قدس رضوی امروز صبح با حضور در محل اقامت سیدمحمد خاتمی با وی دیدار و گفتگو كرد.

در این دیدار واعظ طبسی و خاتمی در خصوص مسائل مختلف به بحث و گفتگو پرداختند.

رئیس جمهور سابق كشورمان همچنین ظهر امروز با حضور در بارگاه ملكوتی ثامن الحجج ضمن زیارت بارگاه شریف امام هشتم شیعیان و اقامه نماز ظهر و عصر، ناهار را به میزبانی تولیت آستان قدس رضوی در دفتر واعظ طبسی در تالار آینه حرم رضوی صرف كرد.

گفتنی‌است که حضور خاتمی در حرم امام رضا (ع) با استقبال فوق‌العاده زوار حاضر در حرم و مردم مشهد روبرو شد.

خاتمی قرار است عصر امروز در جمع اقشار مختلف مردم مشهد كه به دعوت ائتلاف اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی در تالار شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود، سخنرانی كند .

گفتنی‌است برخی از منابع خبری از ممانعت‌ها و دست‌اندازی‌های تعدادی از نهادها در جریان سفر خاتمی به مشهد برای دیدارهای مردمی و سخنرانی‌های وی خبر می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین