کد خبر: ۶۷۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱

گشت های ویژه سپاه جهت کمک به ارتقای امنیت در اهواز فعال می شوند

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی درخواست های اخیر مردمی برای ورود نیروهای بسیج و سپاه جهت تقویت امنیت مناطق مختلف شهرستان اهواز گشت های ویژه رضویون به زودی فعال می شوند.
گشت های ویژه سپاه جهت کمک به ارتقای امنیت در اهواز فعال می شوند
آفتاب‌‌نیوز :

دراین اطلاعیه که شامگاه سه شنبه صادر شد امده است در پی درخواست های اخیر مردم استان مبنی بر استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج سپاه برای کمک به برقراری نظم و امنیت شهرهای استان این گروهها تشکیل شد.

در ادامه تصریح شده است باتوجه به درخواست و مطالبه مردمی گسترده درفضای مجازی و مراجعات حضوری و مکتوب مبنی برورود و کمک سپاه ولیعصر(عج) به ارتقای امنیت عمومی جامعه درپی سرقتها و ناامنی های اخیر در شهرستان اهواز، ضمن تشکر از اعتماد عموم مردم به سپاه و بسیج، این نهاد انقلابی آمادگی دارد درصورت درخواست شورای تامین استان نسبت به فعال نمودن گشت های رضویون در تمام شهرهای استان اقدام نماید.

در هفته‌های گذشته کلیپ های متعددی از سرقت های مسلحانه در برخی مناطق شهرستان اهواز و استان در فضای مجازی منتشر شد که باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شد.

همین امر باعث شد که جمعی از مردم کلانشهر اهواز در راستای ارتقای نظم و برقراری امنیت در بیانیه ای از نیروهای سپاه و بسیج برای کمک به نیروهای انتظامی درخواست کنند که این مطالبه مردمی در فضای مجازی استان منتشر و در دستور کار قرار گرفته است.

پیش از این نیز فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران از تشکیل نیروهای ضربتی با استفاده از ظرفیت بسیج در پایتخت خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
داریوش.م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
1
ده سال پیش برادر ۲۶ ساله ام را موتور سواران کیف قاپ موبایل وسایلش را ازش گرفتن وبا چاقو زخمی کردن.بعد از سه روز برادرم فوت کرد.دزدان موتور سوار را چند روز بعد درحین دزدی و زخمی کردن یک خانم میانسال در خیابان دستگیر کردن.به ده ها دزدی اعتراف کردن که همه ی این دزدی ها همراه بود با زخمی کردن مردم ازهمه جا بی خبر...ده سال گذشته.دوتا شاهد صحنه را تهدید کردن وشهادتشون را پس گرفتن....گفتن اعتراف زیر شکنجه بوده...
سه قاضی طی این ده سال عوض شد.
حکم به قسامه دادن.....قسامه انجام شد...طی این سالها ما راضی به این بودیم که فقط اظهار ندامت کند و پشیمان شود اما پشیمان که نشدن هیچ مارا تهدید میکنند....الان با قرار این قاتل آزاد است..اهواز از دست رفته است ..تعصبات. راه رابر عدالت و انصاف بسته است..
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
ضمن تاسف از عملکرد نیروی انتظامی باید گفت که گاه می‌بایست زور و هیبت رعب آور در نیروهای امنیتی باشه تا خلافکارا دست از کاراشون بردارن..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین