کد خبر: ۶۷۱۵۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید

آمار کرونا در ایران، ۲۷ شهریور ۹۹/ شناسایی ۲۸۱۵ بیمار و ۱۷۶ فوتی جدید/ افزایش تعداد شهرهای قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :

«سیما سادات لاری» روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۲۸ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید.

آمار کرونا در ایران، ۲۷ شهریور ۹۹/ شناسایی ۲۸۱۵ بیمار و ۱۷۶ فوتی جدید/ افزایش تعداد شهرهای قرمز

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۵۳ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین۳۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون سه میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: روند نزولی ابتلا و بستری به علت کرونا، از هفته سوم شهریور ماه در بسیاری از نقاط کشور متوقف شده و شاهد افزایش نسبی ابتلا و بستری در اغلب استان‌های کشور هستیم.

وی ادامه داد: در هفته جاری، تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز از ۸۸ به ۱۰۹ شهرستان افزایش یافته و شهرستان‌های با وضعیت هشدار از ۹۰ به ۱۰۸ شهرستان رسیده است.

لاری اظهار کرد: هر جریان اجتماعی که با نقض فاصله گذاری همراه باشد می‌تواند در انتقال ویروس کرونا موثر باشد.

معاون وزیر بهداشت گفت: همه دنیا به سمت بازگشایی‌ها حرکت می‌کنند و مهم‌ترین اصل در امان ماندن از ویروس کرونا، عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه رفتار اجتماعی پرخطر است. امیدواریم با پایبندی به توصیه‌های بهداشتی و کمک یکدیگر، این بیماری را در کشور مهار کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
خروجي برگزاري مراسم محرم.
اگه كسي مي خواست عروسي بگيره داماد و عروس را جلب مي كردند چون شادي بود و نان عده خاصي درگرو آن نبود ولي براي محرم چرا وقتي پروتكل ها رعايت نشد اشخاص خاص دستگير نشدند؟ چرا كسي كاري به كسي نداشت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
0
به وزیر اموزش و پرورش بگید که ماه اینده خروجی امارها رو ببینه جالبه هنوزم زیر بار نمیره که مدارس غیرحضوری باسه قطعا سودی میبره از بازگشایی مدارس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین