کد خبر: ۶۷۱۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

ابتلای معلمان یک مدرسه به کرونا

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان درباره ابتلای سه نفر از معلمان دبستان ام‌ابیها در منوجان به ویروس کرونا توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهران باهری رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در این باره گفت: سه معلمی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است نسبت فامیلی دارند و از یک خانواده هستند و هیچ‌گونه ارتباطی بین ابتلای این معلمان به کرونا با بازگشایی مدارس وجود ندارد.

وی افزود: به محض اعلام علائم اولیه ویروس کرونا توسط این همکاران به مدیر مدرسه در دومین روز از بازگشایی مدارس کلاس‌های درس متعلق به این سه خانم معلم تعطیل شد و دانش‌آموزان نیز در قرنطینه خانگی هستند.

ابتلای معلمان یک مدرسه به کرونا

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جسمانی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش استان کرمان است، توضیح داد: با توجه به پیگیری آموزش از طریق ۴ روش حضوری، مجازی، مدرسه تلویزیونی و بسته‌های آموزشی یادگیری‌محور اجباری مبنی بر حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست.

به گفته باهری، هر سه هفته یک بار از مراکز بهداشت در شهرستان‌ها و مناطق استان گزارشی از وضعیت سلامت دریافت می‌کنیم و طبق گزارش‌های دریافتی تصمیم‌گیری می‌کنیم که فعالیت مدارس به چه صورت ادامه پیدا کند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولیا و دانش‌آموزان در صورتی که عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در مدارس مشاهده کردند از طریق سامانه ارزیابی عملکرد به نشانی اینترنتی http://shekayat.medu.ir می‌توانند به ما اطلاع‌رسانی کنند تا بررسی‌های لازم انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین